General Logistic d.o.o. je stabilna i rastuća kompanija u oblasti logistike i špedicije. Zbog širenja aktivnosti na domaćem i ino tržištu želimo osnažiti svoj tim, te tražimo:
ADMINISTRATOR u odjelu Express dostave u BiH, sa zadacima:
- poslovi administrativne obrade ulazno/izlazne dokumentacije
- unos podataka, pošiljaka za otpremu u sistem,
- vođenje evidencije prometa pošiljaka i rad sa drugim ulazno-izlaznim dokumentima, kontrola unešenih podataka
- uska administrativna saradnja sa brzim poštama
- rukovanje korporativnom korespodencijom, mail, telefon
- podrška klijentima
- obračun usluga i fakturisanje
- zamjena kolega u slučaju odsutnosti ili prezauzetosti poslom
Nudimo vam:
- Rad u firmi koja bilježi stalni rast i razvoj
- Rad u dobroj atmosferi i uredjenoj kompaniji
- Mogućnost razvoja i napredovanja u službi, kompaniji
- Sigurnu i redovnu plaću,
- Kvalitetne bonuse, nagrade shodno rezultatima rada
Uslovi:
- odlično poznavanje kompjuterskih programa MS office, posebno MS excel
- minimalno srednje obrazovanje
- iskustvo u administrativnim poslovima , minimalnio 1 godina
- dobro snalaženje u timskom radu
Prijave slati putem opcije "Prijavite se na oglas" ili na adresu: General logistic d.o.o., 71000 Sarajevo, Briješće polje br.15.
Samo kandidati koji udju u uži izbor, biće kontaktirani i pozvani na razgovor.
Oglas ostaje otvoren do popune radnog mjesta.
Više informacija o firmi pogledajte na www.general-logistic.ba
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 25.06.2025. u 15:49
Oglas ističe: 26.07.2025. u 15:49