O NAMA
Neptun BH je maloprodajni lanac u oblasti potrošačke elektronike i kućanskih aparata, dio BALFIN Grupe – jedne od vodećih investicijskih grupa, prisutne u 11 zemalja, koja zapošljava preko 5.000 ljudi kroz oblasti maloprodaje, logistike, finansija, nekretnina i turizma. Od 1993. godine, Neptun gradi povjerenje kroz partnerstva sa vodećim globalnim brendovima, nudeći više od 7.500 proizvoda. Danas imamo više od 90 prodavnica u Albaniji, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Bosni i Hercegovini.
Ukoliko si dinamična i proaktivna osoba pozivamo te da se prijaviš na oglas za poziciju Key Account Manager-a i preuzmeš ključnu ulogu u razvoju i unapređenju veleprodajnih aktivnosti kompanije.
KEY ACCOUNT MANAGER
Odgovoran za cjelokupan proces prodaje, od identifikacije i pronalaženja novih partnera, upravljanja prodajnim procesom, do finalizacije ugovora i osiguranja efikasne implementacije prodajnih strategija.
TVOJE ODGOVORNOSTI
-
Razvijanje i implementacija strategije veleprodaje s ciljem postizanja prodajnih ciljeva kompanije.
-
Održavanje i unapređenje odnosa s postojećim dilerima te identifikacija novih poslovnih prilika.
-
Izgradnja, održavanje i širenje mreže dilera, osiguravajući široku prisutnost proizvoda kompanije.
-
Aktivno praćenje tržišnih trendova, analiza konkurencije i predlaganje strategija za povećanje prodaje.
-
Koordinacija s komercijalnim i marketing timom na kreiranju promotivnih aktivnosti za veleprodajne partnere.
-
Osiguravanje vidljivosti i optimalnog plasmana proizvoda u mreži dilera.
-
Prikupljanje izvještaja o aktivnostima konkurencije i donošenje strateških odluka s timom.
-
Praćenje i analiza performansi prodaje te pravovremeno reagovanje na izazove.
-
Bliska saradnja s finansijskim sektorom na definisanju optimalnih uslova plaćanja i upravljanju potraživanjima.
-
Osiguravanje stroge implementacije politike kompanije o uslovima plaćanja za dilere radi održavanja zdravog novčanog toka.
-
Redovno izvještavanje o rezultatima i ključnim pokazateljima uspješnosti veleprodajnog kanala.
KOGA TRAŽIMO?
-
Minimalno 2 godine iskustva u veleprodaji/distribuciji
-
Univerzitetska diploma, po mogućnosti iz ekonomije, menadžmenta ili srodnih oblasti
-
Izvrsne pregovaračke, komunikacijske i analitičke vještine
-
Dinamičnost, proaktivnost i samostalnost u radu
-
Odlično poznavanje engleskog jezika (pisano i usmeno)
-
Odlično poznavanje rada u MS Office paketu
-
Poželjno iskustvo rada u ERP sistemima (prednost: Pantheon)
ŠTA NUDIMO?
-
Tržišno fer fiksnu mjesečnu naknadu
-
Mogućnost godišnjeg bonusa na osnovu rezultata
-
Kontinuiranu edukaciju i podršku u radu
Ako se prepoznaješ u ovom opisu i želiš graditi karijeru u podržavajućem okruženju koje cijeni stručnost, inicijativu i timski duh - pošalji svoju prijavu i preuzmi ključnu ulogu u našem veleprodajnom timu.
Vaše prijave možete poslati putem opcije: "Prijavite se na oglas".
HAJDE prijavi se!
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 27.05.2025. u 13:44
Oglas ističe: 26.06.2025. u 23:59