Oglas

Administrator / recepcioner (m/ž)

Objavio Advokat - Femil Čurt, Sarajevo, 09.05.2024. - Sarajevo

Advokatski ured Femil Čurt se nalazi u Sarajevu i sarađuje sa DLA Piper, globalnom grupacijom nezavisnih advokatskih firmi. Ured pruža širok niz pravnih usluga iz raznih oblasti prava i jedan je od vodećih advokatskih ureda u oblasti korporativnog prava u Bosni i Hercegovini. Usluge pružamo i u oblasti bankarstva, poslovanja vrijednosnim papirima, privatizacije, spajanja i pripajanja pravnih subjekata, osiguranja, javnog i radnog prava te u oblasti poreznog prava. Među klijente ured ubraja veliki broj lokalnih i međunarodnih pravnih lica iz različitih industrija kako iz javnog tako i iz privatnog sektora.

Radnik će obavljati poslove na radnom mjestu: Administrator/recepcioner, što uključuje sljedeće radne zadatke:

  • Primanje i otpremanje pošte
  • Pregladavanje i distribucija interne i eksterne e-pošte i prepiske
  • Odgovaranje na telefonske pozive
  • Prijema stranaka i organiziranje prijevoda dokumenata, komunikacija sa tumačima i priprema neophodne dokumentacije
  • Vođenje evidencije o zaprimljenoj i otpremljenoj pošti u knjizi protokola
  • Kopiranje, skeniranje ulazno-izlazne dokumentacije, odlaganje ulazno-izlazne dokumentacije u odgovorajuće registratore u roku od četrnaest kalendarskih dana računajući od dana zaprimanja ulazno-izlazne dokumentacije, u operativni informacioni sistem Poslodavca i u operativni informacioni sistem klijenta / klijenata
  • Vođenje ažurne evidencije o zakazanim ročištima i sastancima
  • Planiranje i organiziranje internih i eksternih sastanaka - dnevni red, pozivi, osvježenje, priprema zapisnika sa sastanaka, itd.
  • Obavljanje sekretarskih poslova
  • Obavljanje arhivarskih poslova
  • Osigurava kancelarijiski materijal, raspoređuje papir i uložak za mašinu za štampu
  • Osigurava urednost ureda, zalihe kafe i šećera, itd.
  • Popunjavanje platnih naloga koje potpisuje Poslodavac i podnošenje popunjenih platnih naloga u banku ili poštu u cilju njihove realizacije
  • Odgovorna za tačnost i sveukupnost podataka koji se unose u knjigu protokola i informacioni sistem, kao i za njihovo blagovremeno ažuriranje
  • Odgovorna za tačnost i ažuriranje podataka koji se odnose na zakazane sastanke i ročišta
  • Odgovorna za tačnost i ažuriranje poslovne dokumentacije
  • Obavlja i druge poslove po nalogu Poslodavca

 

Vaše prijave pošaljite putem opcije: "Prijavite se na oglas".

Mjesto rada: Sarajevo
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 09.05.2024. u 13:57
Oglas ističe: 09.06.2024. u 23:59
Prijavite se na oglas
Ukoliko imate više dokumenata (CV, reference...) predlažemo da ih spojite u jedan dokument (PDF ili docx).
Napišite što detaljnije zašto se prijavljujete baš na ovu poziciju i ukratko se predstavite.

* Obavezna polja

InterSoft d.o.o. Sarajevo, Zmaja od Bosne 7, 71000 Sarajevo, BiH
ID broj: 4201139870000, PDV broj: 201139870000