Oglas

Ovaj oglas je istekao 01.06.2024. i više nije aktivan. Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Blagajnik/Saradnik za UPP/PPI/Zastupnik u osiguranju (m/ž)

Objavio ASA Banka, 21.05.2024. - Više lokacija

Kao najveća domaća banka, ponosni smo na svoje zaposlenike, koji su srce našeg poslovanja i koji svojim radom svakodnevno razvijaju bh. privredu. Kreiramo radno okruženje u kojem se cijeni i poštuje individualnost i gdje se nagrađuju izvrsni rezultati, te nudimo potpunu podršku ličnom razvoju u vidu različitih edukacija, očuvanja balansa između privatnog i poslovnog života, kao i podršku za porodicu i zdravlje.
Postanite dio naše domaće priče, prijavom na oglas:

Blagajnik/Saradnik za UPP/PPI/Zastupnik u osiguranju (m/ž)

Organizacioni dio: Regionalni centar
 
Vaša osnovna uloga na radnom mjestu bi bila:
 
Odgovornost za obavljanje blagajničkih poslova u skladu sa važećim zakonskim i internim aktima. Servisiranje klijenata, obavljanje gotovinskih i bezgotovinskih transakcija, i pružanje usluga savjetovanja u toku odvijanja transakcijskog poslovanja. Pružanje blagovremenih informacija klijentima o novoj ponudi proizvoda i usluga. Prodaja proizvoda u skladu sa definisanim individualnim planom. Prepoznavanje potrebe klijenata i usmjeravanje klijenata prema prodajnom osoblju. Pružanje podrške u dijelu obavljanja administrativnih poslova kod pripreme dokumentacije za sve vrste proizvoda unutar Podružnice.
 
Glavni zadaci i odgovornosti:
 
  • Odgovara za obavljanje blagajničkih poslova u skladu sa važećim zakonskim i internim aktima;
  • Vrši prijem i obradu gotovinskih transakcija po nalogu klijenta i bezgotovinskih transakcija fizičkih lica;
  • Prijem i kontrola realizovanih bezgotovinskih naloga za pravna lica (UPP i IPP) i fizička lica;
  • Odgovara za efektivu u blagajni tokom rada kao i prilikom zaključka u blagajnama usaglašena sa pripadajućim nalozima i blagajničkim izvještajima;
  • Kontrola stanja dnevne obrade, zaključak blagajne, usaglašavanje stvarnog sa knjigovodstvenim stanjem ispravno pakovanje i sortiranje gotovine te predaja trezoru;
  • Ažurno obavlja narudžbu dotacije i polaganje suviška iz blagajne;
  • Rukuje ključevima i šiframa za pristup prostorijama i kasama u kojima se čuva novac u skladu sa aktualnim rasporedom suključarstva i internim procedurama i propisima;
  • Prati aktivnosti o novim novčanicama puštenih u opticaj, kao i o novčanicama povučenim iz opticaja:
  • Odgovara za ispravnost i ažurnost podataka o klijentima unesenim bazu;
  • Pruža visoko kvalitetne usluge savjetovanja klijentima prepoznavajući njihove potrebe i informiše klijente o novoj ponudi proizvoda i usluga;
  • Učestvuje u prodaji proizvoda u skladu sa definisanim individualnim planom, kao i u realizaciji prodaje proizvoda poslovnice;
  • Izdaje platne kartice klijentima Banke te vrši redovan povrat neisporučenih kartica u skladu sa internim aktima Banke;
  • Distribucija zadržanih kartica drugih banaka;
  • Poslovi zastupanja u osiguranju (ukoliko je imenovan za zastupnika u osiguranju);
  • Prijem zahtjeva i izdavanje potvrda za klijente;
  • Rješava reklamacije klijenata na nivou ovlaštenja;
  • Dnevno praćenje obrade i realizacije bezgotovinskih naloga UPP i IPP;
  • Prema potrebi posluje sa trezorom, ATM uređajem i sefovima, a u skladu sa procedurama Banke;
  • Priprema i arhivira dokumentaciju i dokumente nastale u toku odvijanja blagajničkog poslovanja;
  • Priprema i potpisuje ugovore o proizvodima i uslugama u skladu sa važećim procedurama Banke;
  • Vrši kontrolu glavne blagajne;
  • Prati zakonske propise i vrši monitoring u okviru svojih poslova vezanih za primjenu Zakona o sprečavanju pranja novca i finansiranja terorističkih aktivnosti;
  • Izvještava Koordinatora Odjela za sprječavanje pranja novca i finansiranja terorističkih aktivnosti, prije izvršenja, o svakom primjećenom pokušaju izvršenja neuobičajene i sumnjive transakcije, te svakom neuobičajenom i sumnjivom ponašanju klijenta;
  • Učestvuje u marketinškim aktivnostima i kampanjama u cilju akvizicije, promocije proizvoda i usluga Banke, te post-prodajnim aktivnostima;
  • Osigurava svu potrebnu dokumentaciju, koja je neophodna na osnovu zahtjeva klijenata, uzimajući u obzir eksterne i interne procedure poslovanja, te arhivira dokumentaciju i dokumenta nastalih u toku odvijanja poslovanja;
  • Odgovara za razvoj i unaprjeđenje korporativne kulture i promovisanje korporativnih vrijednosti Banke;
  • Odgovara za ažurno, kvalitetno i tačno izvještavanje u djelokrugu svojih odgovornosti;
  • Odgovara za primjenu svih zakonskih i internih propisa i procedura iz područja nadležnosti.
 
Uslovi i vještine koje posjedujete kao idealni kandidat:
 
  • SSS ekonomskog ili društvenog smjera;
  • Poželjno radno iskustvo u bankarstvu ili sličnim finansijskim ustanovama;
  • Poznavanje proizvoda i usluga Banke namijenjenih stanovništvu, poznavanje ostalih usluga koje nudi Banka;
  • Izražene komunikacijske i prodajne vještine;
  • Aktivno poznavanje MS Office alata;
  • Znanje engleskog jezika u govoru i pismu.

Mjesto rada: Mostar, Zenica, Srebrenik, Kupres, Orašje, Travnik, Živinice, Gračanica.

 

- PRIJAVI SE NA OGLAS -
 
Ukoliko se ovaj oglas ne podudara sa Vašim trenutnim interesovanjima i karijernim putem, pozivamo Vas da nam pošaljete svoju biografiju putem samoinicijativne prijave ili direktno na [email protected], kako bismo Vas kontaktirali u slučaju druge adekvatne otvorene pozicije.
 
Prema Vašoj prijavi odnosit ćemo se sa punom pažnjom i diskrecijom u duhu profesionalnosti, te ćemo Vaše podatke smatrati strogo povjerljivim. Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani i uključeni u daljnji selekcijski proces.
 
Dobro došli u ASA Banku!
Mjesto rada: Više lokacija
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 21.05.2024. u 16:50
Oglas ističe: 01.06.2024. u 16:50
InterSoft d.o.o. Sarajevo, Zmaja od Bosne 7, 71000 Sarajevo, BiH
ID broj: 4201139870000, PDV broj: 201139870000