Blagajnik/Saradnik za UPP/PPI/Zastupnik u osiguranju (m/ž)
Organizacioni dio: Regionalni centar
Vaša osnovna uloga na radnom mjestu bi bila:
Odgovornost za obavljanje blagajničkih poslova u skladu sa važećim zakonskim i internim aktima. Servisiranje klijenata, obavljanje gotovinskih i bezgotovinskih transakcija, i pružanje usluga savjetovanja u toku odvijanja transakcijskog poslovanja. Pružanje blagovremenih informacija klijentima o novoj ponudi proizvoda i usluga. Prodaja proizvoda u skladu sa definisanim individualnim planom. Prepoznavanje potrebe klijenata i usmjeravanje klijenata prema prodajnom osoblju. Pružanje podrške u dijelu obavljanja administrativnih poslova kod pripreme dokumentacije za sve vrste proizvoda unutar Podružnice.
Glavni zadaci i odgovornosti:
- Odgovara za obavljanje blagajničkih poslova u skladu sa važećim zakonskim i internim aktima;
- Vrši prijem i obradu gotovinskih transakcija po nalogu klijenta i bezgotovinskih transakcija fizičkih lica;
- Prijem i kontrola realizovanih bezgotovinskih naloga za pravna lica (UPP i IPP) i fizička lica;
- Odgovara za efektivu u blagajni tokom rada kao i prilikom zaključka u blagajnama usaglašena sa pripadajućim nalozima i blagajničkim izvještajima;
- Kontrola stanja dnevne obrade, zaključak blagajne, usaglašavanje stvarnog sa knjigovodstvenim stanjem ispravno pakovanje i sortiranje gotovine te predaja trezoru;
- Ažurno obavlja narudžbu dotacije i polaganje suviška iz blagajne;
- Rukuje ključevima i šiframa za pristup prostorijama i kasama u kojima se čuva novac u skladu sa aktualnim rasporedom suključarstva i internim procedurama i propisima;
- Prati aktivnosti o novim novčanicama puštenih u opticaj, kao i o novčanicama povučenim iz opticaja:
- Odgovara za ispravnost i ažurnost podataka o klijentima unesenim bazu;
- Pruža visoko kvalitetne usluge savjetovanja klijentima prepoznavajući njihove potrebe i informiše klijente o novoj ponudi proizvoda i usluga;
- Učestvuje u prodaji proizvoda u skladu sa definisanim individualnim planom, kao i u realizaciji prodaje proizvoda poslovnice;
- Izdaje platne kartice klijentima Banke te vrši redovan povrat neisporučenih kartica u skladu sa internim aktima Banke;
- Distribucija zadržanih kartica drugih banaka;
- Poslovi zastupanja u osiguranju (ukoliko je imenovan za zastupnika u osiguranju);
- Prijem zahtjeva i izdavanje potvrda za klijente;
- Rješava reklamacije klijenata na nivou ovlaštenja;
- Dnevno praćenje obrade i realizacije bezgotovinskih naloga UPP i IPP;
- Prema potrebi posluje sa trezorom, ATM uređajem i sefovima, a u skladu sa procedurama Banke;
- Priprema i arhivira dokumentaciju i dokumente nastale u toku odvijanja blagajničkog poslovanja;
- Priprema i potpisuje ugovore o proizvodima i uslugama u skladu sa važećim procedurama Banke;
- Vrši kontrolu glavne blagajne;
- Prati zakonske propise i vrši monitoring u okviru svojih poslova vezanih za primjenu Zakona o sprečavanju pranja novca i finansiranja terorističkih aktivnosti;
- Izvještava Koordinatora Odjela za sprječavanje pranja novca i finansiranja terorističkih aktivnosti, prije izvršenja, o svakom primjećenom pokušaju izvršenja neuobičajene i sumnjive transakcije, te svakom neuobičajenom i sumnjivom ponašanju klijenta;
- Učestvuje u marketinškim aktivnostima i kampanjama u cilju akvizicije, promocije proizvoda i usluga Banke, te post-prodajnim aktivnostima;
- Osigurava svu potrebnu dokumentaciju, koja je neophodna na osnovu zahtjeva klijenata, uzimajući u obzir eksterne i interne procedure poslovanja, te arhivira dokumentaciju i dokumenta nastalih u toku odvijanja poslovanja;
- Odgovara za razvoj i unaprjeđenje korporativne kulture i promovisanje korporativnih vrijednosti Banke;
- Odgovara za ažurno, kvalitetno i tačno izvještavanje u djelokrugu svojih odgovornosti;
- Odgovara za primjenu svih zakonskih i internih propisa i procedura iz područja nadležnosti.
Uslovi i vještine koje posjedujete kao idealni kandidat:
- SSS ekonomskog ili društvenog smjera;
- Poželjno radno iskustvo u bankarstvu ili sličnim finansijskim ustanovama;
- Poznavanje proizvoda i usluga Banke namijenjenih stanovništvu, poznavanje ostalih usluga koje nudi Banka;
- Izražene komunikacijske i prodajne vještine;
- Aktivno poznavanje MS Office alata;
- Znanje engleskog jezika u govoru i pismu.
Mjesto rada: Mostar, Zenica, Srebrenik, Kupres, Orašje, Travnik, Živinice, Gračanica.
- PRIJAVI SE NA OGLAS -
Ukoliko se ovaj oglas ne podudara sa Vašim trenutnim interesovanjima i karijernim putem, pozivamo Vas da nam pošaljete svoju biografiju putem samoinicijativne prijave ili direktno na [email protected], kako bismo Vas kontaktirali u slučaju druge adekvatne otvorene pozicije.
Prema Vašoj prijavi odnosit ćemo se sa punom pažnjom i diskrecijom u duhu profesionalnosti, te ćemo Vaše podatke smatrati strogo povjerljivim. Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani i uključeni u daljnji selekcijski proces.
Dobro došli u ASA Banku!