Ukoliko ste proaktivni, odgovorni, dobro organizovani i orijentisani rezultatima, ako volite raditi u timu i motiviše Vas rad u izazovnom i dinamičnom okruženju, biće nam drago da Vas upoznamo i ponudimo radno mjesto u timu Intesa Sanpaolo Banke.
Ako želite postati dio našeg tima i ispunjavate kvalifikacije, prijavite se za poziciju:
Naziv radnog mjesta: Glavni analitičar/viši analitičar/analitičar (m/ž)
Odjel: Direkcija za direktne distribucijske kanale i digitalni marketing
OPIS POSLA I ODGOVORNOSTI
1. Primarna svrha i odgovornost radnog mjesta:
- Pozicija uključuje rad na bankarskim projektima analize klijenata koji uključuju implementaciju i unapređenje CRM aplikacije, kao i saradnju sa drugim bankama u Grupi vezano za druge CRM alate.
2. Konkretni radni zadaci:
- Definiranje i analizu ciljanih skupina klijenata korištenjem različitih statističkih analiza i modela kako bi se provodile kampanje s maksimalnom efikasnosti,
- Analiza ponašanja klijenata s ciljem boljeg razumijevanja njihovih potreba,
- Razvoj internih metodologija i njihova prilagodba specifičnostima drugih banaka unutar Grupe,
- Izrada i provedba benchmark analiza,
- Sudjeluje u razvoju i usklađivanju procedura i politika Banke u Sektoru poslova sa stanovništvom, a koje se tiču upravljanja odnosom klijenata,
- Radi u projektnom timu na implementaciji CRM (Customer Relationship
Managament) rješenja, na definiranju zadataka za puštanje u produkciju komponenti CRM rješenja, testiranje sistema i obuku korisnika CRM aplikacije,
- Sudjeluje u realizacijii prodajnih kampanja u smislu prijedloga kriterija za selekciju i segmentaciju korisnika u skladu sa ciljevima kampanje, podešavanja i konfiguracije CRM sistema,
- Izrađuje tehničke specifikacije i programske zahtjeve za razvoj i modifikaciju rješenja, kao i za implementaciju novih fukcionalnosti,
- Vrši administraciju CRM sistema u smislu ažuriranja proizvoda, opisa ponuda i proizvoda, kriterija i poslovnih pravila koji se postavljaju kao parametri u sistemu,
- Provodi aktivnosti u skladu sa Odlukom o praćenju radne uspješnosti zaposlenika poslovnica/podružnica Banke u dijelu poslovanja sa stanovništvom,
- Kreira izvještaje o uspješnosti kampanja, analizi troškova, budžetiranju, prodajnim planovima i sl.,
- Izrada Izvještaja za potrebe Direkcije, Sektora poslova sa stanovništvom i Uprave Banke,
- Pripreme materijala za interne edukacije zaposlenika,
- Obavlja i druge poslove iz djelokruga rada po nalogu neposredno pretpostavljenog.
3. POTREBNE KVALIFIKACIJE:
Potrebno obrazovanje:
- Potrebni stepen stručne spreme: VSS/VŠS/SSS tehničkog usmjerenja
Potrebna znanja:
- izvrsno znanje matematičkih analiza i statističkih modela
- poznavanje SQL-a i/ili SAS Enterprise Guide-a te rad s bazama podataka
- poznavanje programskih jezika Python i R
- iskustvo rada s BigDatom i Machine Learningom, kao i razumijevanju koncepta umjetne inteligencije (poželjno)
- poznavanje i aktivno korištenje engleskog jezika u govoru i pismu
- znanje osnovnih koncepata marketinga i prodaje (poželjno u bankarskom sektoru)
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 16.08.2023. u 13:44
Oglas ističe: 31.08.2023. u 13:44