Ukoliko ste proaktivni, odgovorni, dobro organizovani i orijentisani rezultatima, ako volite raditi u timu i motiviše Vas rad u izazovnom i dinamičnom okruženju, biće nam drago da Vas upoznamo i ponudimo radno mjesto u timu naše Banke.
Ako želite postati dio našeg tima i ispunjavate kvalifikacije, prijavite se za poziciju:
Naziv radnog mjesta: Glavni analitičar/viši analitičar (m/ž)
Odjel/Poslovnica: Direkcija za direktne distribucijske kanale i digitalni marketing
Mjesto rada: Sarajevo
Opis posla i odgovornosti:
Primarna svrha i odgovornost radnog mjesta:
- Pozicija uključuje rad na bankarskim projektima analize klijenata koji uključuju implementaciju i unapređenje CRM aplikacije, kao i saradnju sa drugim bankama u Grupi vezano za druge CRM alate.
Konkretni radni zadaci:
- Definiranje i analizu ciljanih skupina klijenata korištenjem različitih statističkih analiza i modela kako bi se provodile kampanje s maksimalnom efikasnosti
- Analiza ponašanja klijenata s ciljem boljeg razumijevanja njihovih potreba
- Razvoj internih metodologija i njihova prilagodba specifičnostima drugih banaka unutar Grupe
- Izrada i provedba benchmark analiza
- Sudjeluje u razvoju i usklađivanju procedura i politika Banke u Sektoru poslova sa stanovništvom a koje se tiču upravljanja odnosom klijenata,
- Radi u projektnom timu na implementaciji CRM (Customer Relationship
Managament) rješenja, na definiranju zadataka za puštanje u produkciju komponenti CRM rješenja, testiranje sistema i obuku korisnika CRM aplikacije
- Sudjeluje u realizaciji prodajnih kampanja u smislu prijedloga kriterija za selekciju i segmentaciju korisnika u skladu sa ciljevima kampanje, podešavanja i konfiguracijeCRM sistema
- Izrađuje tehničke specifikacije i programske zahtjeve za razvoj i modifikaciju rješenja, kao i za implementaciju novih fukcionalnosti
- Vrši administraciju CRM sistema u smislu ažuriranja proizvoda, opisa ponuda i proizvoda, kriterija i poslovnih pravila koji se postavljaju kao parametri u sistemu
- Provodi aktivnosti u skladu sa Odlukom o praćenju radne uspješnosti zaposlenika poslovnica/podružnica Banke u dijelu poslovanja sa stanovništvom
- Kreira izvještaje o uspješnosti kampanja, analizi troškova, budžetiranju, prodajnim planovima i sl.
- Izrada Izvještaja za potrebe Direkcije, Sektora poslova sa stanovništvom i Uprave Banke
- Pripreme materijala za interne edukacije zaposlenika
Javno - Public
- Obavlja i druge poslove iz djelokruga rada po nalogu neposredno pretpostavljenog
3. Potrebne kvalifikacije:
- Potrebni stepen stručne spreme: VSS/VŠS/SSS tehničkog usmjerenja
4.Potrebna znanja:
- izvrsno znanje matematičkih analiza i statističkih modela
- poznavanje SQL-a i/ili SAS Enterprise Guide-a te rad s bazama podataka
- poznavanje programskih jezika Python i R
- iskustvo rada s BigDatom i Machine Learningom, kao i razumijevanju koncepta umjetne inteligencije (poželjno)
- poznavanje i aktivno korištenje engleskog jezika u govoru i pismu
- znanje osnovnih koncepata marketinga i prodaje (poželjno u bankarskom sektoru)
Zainteresovani kandidati svoje biografije/CV trebaju dostaviti na e-mail adresu [email protected] najkasnije do 09.08.2023. godine.
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 27.07.2023. u 08:55
Oglas ističe: 09.08.2023. u 08:55