Opis posla:
• Vođenje kvantitativnih (ankete) i kvalitativnih istraživačkih projekata (fokus grupe, intervjui) u oblasti društvenih i marketinških istraživanja
• Priprema nacrta istraživanja (priprema upitnika, uzorka, instrukcija)
• Provođenje istraživanja (organizacija rada, nadgledanje rokova, budžeta, supervizija, obilazak terena)
• Statistička analiza rezultata, pisanju izvještaja, prezentacija rezultata
Potrebne kvalifikacije:
• Minimalno VSS, završen fakultet
• Iskustvo u društvenim i marketinškim istraživanjima od minimalno godinu dana, ili iskustvo u radu na najmanje pet istraživačkih projekata u oblasti društvenih i marketinških istraživanja, statističkoj obradi podataka, analizi i pisanju analitičkih izvještaja
• Aktivno poznavanje engleskog jezika (mogućnost čitanja, pisanja i govora)
• Odlično poznavanje rada u MS Word-u, Excelu, PowerPointu
• Odlično poznavanje rada u jednom od programa za statističku obradu podataka (SPSS/PASW Statistics, PowerBi, STATA i sl.)
Ključne vještine i osobine:
• Izražen interes za društvena i marketinška istraživanja
• Izražene analitičke sposobnosti za pripremu i pisanje izvještaja
• Izražene sposobnosti pismenog u usmenog izražavanja
• Razvijene prezentacijske sposobnosti
• Izražena spremnost za intenzivno učenje i vlastiti razvoj
• Inovantivnost, visok stepen inicijative, pedantnost i preciznost u radu
• Izražene komunikacijske i organizacijske sposobnosti, prilagodljivost i fleksibilnost u radu, spremnost za rad u timskom okruženju