Fokusirani smo da napravimo razliku za klijente, kolege i poslovnu zajednicu u kojoj živimo i radimo.
Pomažemo preduzećima, poduzetnicima, freelancerima i udruženjima da unaprijede svoje poslovanje pružajući usluge iz oblasti računovodstva, poreza, obračuna plaća i savjetovanja.
Rastemo brzo i želimo da nam se na tom putu pridruže energične i vrijedne kolege.
Opis poslova
- Ovo je ključna uloga za upravljanje poslovnim odnosom sa klijentima. Fokus je na kvalitetnoj komunikaciji, organizaciji dostavljanja i knjiženja poslovne dokumentacije, izradi poreznih prijava, obračunu plaća, izvještavanju i proaktivnom rješavanju poslovnih situacija.
- Kao RM sarađivaćete sa ostalim CAPITALIA menadžerima na iznalaženju optimalnih rješenja za poboljšanje procesa i povećanja nivoa kvaliteta usluge.
- Podnosite izvještaj voditelju tima i partnerima.
Kvalifikacije
- 4+ godine iskustva na računovodstvenim, administrativnim ili upravljačkim funkcijama,
- Komunikacijske vještine i sposobnost za multitasking rad, izgradnju dobrih poslovnih odnosa i širenje uticaja,
- Snažne organizacione vještine,
- Sposobnost razvoja i upravljanja timom asistenata,
- Diploma ekonomskog fakulteta i računovodstveni certifikat su prednost!
Nudimo
- Stimulativna plaća kao i mogućnost brzog povećanja u skladu sa učinkom,
- Mogućnost kombinovanog načina rada (2 dana od kuće, 3 iz kancelarije),
- Kontinuirane stručne edukacije kao i edukacije usmjerene razvoju soft vještina.
Ukoliko smo vas zainteresirali i možete se zamisliti kao dio našeg tima, pošaljite nam CV i motivaciono pismo putem opcije: "Prijavite se na oglas"
Čak i ako ste se samo djelomično prepoznali u navedenim kvalifikacijama, budite slobodni javiti se, rado ćemo Vas upoznati!
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 2
Moguć rad od kuće (remote): Povremeno
Oglas objavljen: 12.09.2023. u 12:38
Oglas ističe: 12.10.2023. u 12:38