Oglas

Ovaj oglas je istekao 29.02.2024. i više nije aktivan. Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Savjetnik za fizička lica / zastupnik u osiguranju (m/ž)

Objavio ASA Banka, 15.02.2024. - Više lokacija

Kao najveća domaća banka, ponosni smo na svoje zaposlenike, koji su srce našeg poslovanja i koji svojim radom svakodnevno razvijaju bh. privredu. Kreiramo radno okruženje u kojem se cijeni i poštuje individualnost i gdje se nagrađuju izvrsni rezultati, te nudimo potpunu podršku ličnom razvoju u vidu različitih edukacija, očuvanja balansa između privatnog i poslovnog života, kao i podršku za porodicu i zdravlje.
Postanite dio naše domaće priče, prijavom na oglas:

Savjetnik za fizička lica/Zastupnik u osiguranju (m/ž)
 
Organizacioni dio: Regionalni centar/Podružnica
Lokacija: Mostar, Živinice i Sanski Most
 
Vaša osnovna uloga na radnom mjestu bi bila:
Rad u segmentu fizičkih lica uključuje akviziciju novih i postojećih klijenata, prepoznavanje potrebe klijenata i odgovarajuće savjetovanje, usmjeravanje klijenata i ciljanu prodaju proizvoda i usluga Banke uz prodajni servis na najvišem nivou kvaliteta. Odgovornost za obezbjeđivanje i arhiviranje sve potrebne dokumentacije koja je neophodna na osnovu zahtjeva klijenta u skladu sa internim i zakonskim procedurama poslovanja i internim uputama. Upravljanje odnosom sa klijentima kroz informisanje klijenata i odgovaranje na upite, rješavanje reklamacija klijenata u skladu sa ovlaštenjima, kao i vođenje baze podataka o postojećim klijentima i redovno ažuriranje iste.
 
Glavni zadaci i odgovornosti:
  • Odgovara za realizaciju definisanih ciljeva i volumena prodatih proizvoda i usluga (KPI) postavljenih od strane rukovodilaca u skladu sa budžetom Banke;
  • Profesionalno predstavljanje Banke u cilju zaštite interesa Banke u skladu sa internim aktima i procedurama;
  • Akvizicija novih i postojećih klijenata u segmentu fizičkih lica u cilju prodaje proizvoda i ostalih usluga iz ponude klijentima i ostvarenja prodajnog plana na nivou poslovnice u konačnici;
  • Upravlja prodajnim aktivnostima kroz prepoznavanje potrebe klijenata, planiranje prodajnih aktivnosti prema tržišnim segmentima te ciljanu prodaju i usmjeravanje ponude proizvoda klijentima, uz kvalitet prodajnog servisa na najvišem nivou;
  • Osigurava svu potrebnu dokumentaciju, koja je neophodna na osnovu zahtjeva klijenata, uzimajući u obzir eksterne i interne procedure poslovanja, ali i također arhivira dokumentaciju i dokumenta nastalih u toku odvijanja poslovanja;
  • Poduzimanje propisanih mjera i aktivnosti na smanjenju nivoa naplate sa kašnjenjem i poduzimanje propisanih mjera za redovnu/ranu naplatu;
  • Razvijanje kreditnog i depozitnog portoflia klijenata;
  • Održavanje kvalitetnog kontakta s klijentima, poznavanje klijenata, te obilaženje klijenata po potrebi, uspostavljanje aktivnog poslovnog odnosa u svrhu ostvarenja zadatih ciljeva prodaje;
  • Predlaganje mjera poboljšanja prodaje u dogovoru s voditeljem podružnice i analiza rezultata;
  • Aktivno povećanje broja proizvoda u korištenju po klijentu;
  • Učestvuje u marketinškim aktivnostima u cilju akvizicije, promidžbe proizvoda i usluga Banke, učestvuje u prodajnim kampanjama te post-prodajnim aktivnostima;
  • Odgovara za kvalitet prodaje proizvoda u segmentu poslovanja sa fizičkim licima;
  • Odgovara za kvalitet usluge u segmentu poslovanja sa fizičkim licima;
  • Prijem svih zahtjeva klijenata za kreditne i kartične proizvode, evidentiranje zahtjeva u sistem, kao i slanje kompletnog zahtjeva nadležnim sektorima/odjelima radi daljeg procesiranja istog;
  • Odgovoran za prikupljanje dodatne dokumentacije i odgovara za potpis ugovorne dokumentacije sa klijentima;
  • Upravlja prodajnim aktivnostima i procesima kroz prepoznavanje potreba klijenata kao i realizacije klijentovih zahtjeva na način da osigurava brzinu, kvalitet, tačnost i kontinuitet u realizaciji uz poštivanje internih akata Banke;
  • Odgovara za kvalitet i ispravnost unesenih podataka o klijentu u informacioni sistem Banke;
  • Poslovi zastupanja u osiguranju (ukoliko je imenovan za zastupnika u osiguranju);
  • Arhiviranje dokumentacije;
  • Otvara račune i priprema zahtjeve za proizvode i usluge u skladu sa važećim procedurama Banke;
  • Priprema i potpisuje ugovore o proizvodima i uslugama u skladu sa važećim procedurama Banke;
  • Obavlja bezgotovinske transakcije za mass klijente;
  • Upravlja odnosom sa klijentima pružanjem visoko kvalitetne usluge savjetovanja uz profesionalni odnos sa klijentima, informisanje klijenata o novoj ponudi proizvoda i usluga Banke;
  • Prijem reklamacija klijenata, priprema odgovore na upite klijenata i upravlja reklamacijama klijenata na nivou ovlaštenja;
  • Prati naplatu potraživanja Banke te prikuplja informacije o klijentima u cilju prepoznavanja i sprječavanja potencijalnog rizika za Banku;
  • Odgovara za kvalitet usluge i ažuriranje podataka o klijentu iz segmenta poslovanja sa fizičkim licima;
  • Inicira prijedlog novih proizvoda i izmjena parametara postojećih iz segmenta poslovanja sa fizičkim licima u skladu sa opštim i regionalnim zahtjevima tržišta;
  • Izdavanje potvrda iz domene odgovornosti;
  • Dužan je poznavati i pratiti tržište i aktivnosti konkurencije te inicirati prijedloge za unapređenje kvalitete servisa, kvaliteta prodajnog servisa;
  • Komunicira i promoviše komercijalne aktivnosti za tržišni segment;
  • Prema potrebi posluje sa blagajnom/transakcijsko poslovanje, trezorom, ATM uređajem, sefovima u skladu sa procedurama Banke, rukuje ključevima i šiframa za pristup prostorijama i kasama u kojima se čuva novac u skladu sa aktualnim rasporedom suključarstva, procedurama o načinu rukovanja ključevima i šiframa;
  • Odgovara za razvoj i unapređenje korporativne kulture i promovisanje korporativnih vrijednosti
  • Odgovara za ažurno, kvalitetno i tačno izvještavanje u djelokrugu svojih odgovornosti;
  • Predlaže i donosi odluke u skladu sa ovlaštenjima;
  • Odgovara za primjenu svih zakonskih i internih propisa i procedura iz područja nadležnosti;
  • Odgovara za ažurno, kvalitetno i tačno izvještavanje u djelokrugu svojih odgovornosti;
 
Uslovi i vještine koje posjedujete kao idealni kandidat
  • VŠS/SSS ekonomskog smjera;
  • Najmanje 2 godine na istim ili sličnim poslovima;
  • Poznavanje svih depozitnih i kreditnih proizvoda i usluga Banke namijenjenih stanovništvu;
  • Poznavanje ostalih usluga koje nudi Banka;
  • Engleski jezik – aktivno znanje u govoru i pismu;
  • Napredno poznavanje rada na računaru (MS Office).
 
Mjesto rada: Mostar, Živinice i Sanski Most.
Oglas ostaje otvoren za prijavu do 29.02.2024. godine.
 
Ukoliko se ovaj oglas ne podudara sa Vašim trenutnim interesovanjima i karijernim putem, pozivamo Vas da nam pošaljete svoju biografiju putem samoinicijativne prijave ili direktno na [email protected], kako bismo Vas kontaktirali u slučaju druge adekvatne otvorene pozicije.
 
Prema Vašoj prijavi odnosit ćemo se sa punom pažnjom i diskrecijom u duhu profesionalnosti, te ćemo Vaše podatke smatrati strogo povjerljivim. Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani i uključeni u daljnji selekcijski proces.
 
Dobro došli u ASA Banku!
Mjesto rada: Više lokacija
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 15.02.2024. u 09:01
Oglas ističe: 29.02.2024. u 09:01
InterSoft d.o.o. Sarajevo, Zmaja od Bosne 7, 71000 Sarajevo, BiH
ID broj: 4201139870000, PDV broj: 201139870000