KO SMO MI?
Glavni smo distributeri klimatizacijske opreme u regiji te izvođači sve brojnijih i većih projekata u građevinskom sektoru. Postali smo dio BEIJER REF švedske grupacije, najveće u svijetu za prodaju rashladne tehnologije te s ponosom možemo reći kako zajedno s 5.500 zaposlenika unutar grupacije, diljem svijeta stvaramo život ispunjen opuštajućom klimom.
Mi u Deltronu pružamo radno okruženje u kojem se cijene rad, ideje, inovacije i kontinuirano usavršavanje te su naša vrata širom otvorena za sve one koji dijele našus trast.
ZAŠTO NAM SE PRIDRUŽITI?
Ponosni smo na naše zaposlenike koji su pokretačka snaga i na kulturu koja počiva na trudu, poštenju, marljivosti i zajedništvu. Veliki naglasak stavljamo na balans između privatnog i poslovnog života i pazimo na dobrobit naših zaposlenika kroz razne benefite te uvijek dostupnu podršku unutar firme. Pridruživanjem našem timu, postat ćeš dio dinamične i inovativne priče koju skupa gradimo dijeleći istu viziju.
Mladi smo tim profesionalnih i entuzijastičnih ljudi koji žele biti ta promjena i ostaviti pozitivan trag na
bolje sutra!
KAKVU OSOBU TRAŽIMO?
Ako si vrijedna, entuzijastična osoba koja uvijek želi učiti i raditi na sebi, na pravom si mjestu! Na ovom našem putovanju želimo nekog ko će s nama rasti, razvijati se i biti pokretačka snaga koja će vući prema naprijed.
Rad se zasniva na: neodređeno radno vrijeme sa probnim rokom od 6 mjeseci
Profil kandidata:
- certificirani računovođa
- poželjno 3 godina radnog iskustva na poslovima računovodstva
- minimalno VŠS ekonomskog usmjerenja
- aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu,
- napredno poznavanje rada na računalu, osobito u korištenju Excela
- odgovornost i točnost u radu
Poželjne vještine, sposobnosti i znanja:
- izražene numeričke i analitičke sposobnosti
- točnost, ažurnost, fleksibilnost, samostalnost
- komunikativnost, ljubaznost u ophođenju s ljudima, pedantnost i odgovornost uz odlično usmeno i pismeno izražavanje,
- inicijativa i želja za učenjem, otpornost na stres, fleksibilnost, orijentiranost na rezultat
- visoka organiziranost i proaktivnost, sposobnost definiranja prioriteta,
Opis radnih zadataka:
- samostalno obavljanje računovodstveno – knjigovodstvenih poslova
- obrada knjigovodstvene dokumentacije (knjiženje ulaznih i izlaznih računa, knjiženje bankovnih izvoda i drugih knjigovodstvenih promjena, kompenzacija, cesija itd.)
- izrada i vođenje potrebnih evidencija
- poznavanje bilanciranja i kontrola prije izrade završnih računa
- usklađivanje kartica kupaca/dobavljača
- obračun PDV-a
- izdavanje i obrada putnih naloga
- vođenje osnovnih sredstava
- vođenje glavne knjige
- usklada materijalno – financijskog stanja veleprodajnih i carinskih skladišta
- sudjelovanje u pripremi za izradu financijskih, poreznih i statističkih izvješća
- poznavanje i praćenje poreznih, računovodstvenih i financijskih propisa
- poslovna korespodencija sa klijentima, revizorima i nadležnim institucijama
- prednost poznavanje rada u ERP-u Pantheon,
Posebno cijenimo:
- razvijene komunikacijske i organizacijske vještine,
- sposobnost istodobnog rada na više projekata u zadanim rokovima,
- sklonost timskom radu i razvijanju dobrih odnosa sa suradnicima.
Što mi nudimo:
- odličnu atmosferu na poslu, dobre odnose, timski duh i kohezivnost timova,
- dinamičnu i izazovnu radnu okolinu – s nama nikad nije dosadno,
- mogućnost učenja, doeduciranja i napredovanja,
- radno vrijeme od ponedjeljka do petka – skraćeni rad petkom do 13h
- dodatno zdravstveno osiguranje
- ugodna i prijateljska radna atmosfera
- stimulativna primanja i nagrade
Vaše biografije možete poslati putem opcije: "Prijava kod poslodavca"
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 12.03.2024. u 14:27
Oglas ističe: 01.04.2024. u 14:27