Oglas

Ovaj oglas je istekao 01.06.2024. i više nije aktivan. Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Voditelj podružnice (m/ž)

Objavio ASA Banka, 21.05.2024. - Živinice

Kao najveća domaća banka, ponosni smo na svoje zaposlenike, koji su srce našeg poslovanja i koji svojim radom svakodnevno razvijaju bh. privredu. Kreiramo radno okruženje u kojem se cijeni i poštuje individualnost i gdje se nagrađuju izvrsni rezultati, te nudimo potpunu podršku ličnom razvoju u vidu različitih edukacija, očuvanja balansa između privatnog i poslovnog života, kao i podršku za porodicu i zdravlje.
Postanite dio naše domaće priče, prijavom na oglas:

Voditelj podružnice (m/ž)

Organizacioni dio: Regionalni centar Tuzla
 
Vaša osnovna uloga na radnom mjestu bi bila:
 
  • Upravljanje i nadziranja rada podružnice/isturenog šaltera. Odgovornost za ostvarenje prodajne strategije, ciljeva i profitabilnosti uz nadzor i praćenje ostvarenih rezultata i provođenje korektivnih aktivnosti. Kontroliše rad svih zaposlenika u podružnici/isturenom šalteru. 
 
Glavni zadaci i odgovornosti:
 
  • Odgovara za realizaciju definisane strategije poslovanja podružnice/isturenog šaltera;
  • Odgovara za ostvarene rezultate u poslovanju na tržištu koje pokriva podružnica/istureni šalter;
  • Vrši redovnu kontrolu ostvarivanja plana podružnice i u skladu sa istim planiranje i provođenje korektivnih mjera;
  • Izrada plana akvizicije i realizacija kontakata sa sa fizičkim licima, poduzetnicima i pravnim licima u cilju unapređenja prodaje proizvoda i usluga Banke;
  • Komunikacija sa ostalim organizacijskim jedinicama Banke i provođenje svih ostalih neophodnih aktivnosti za proces obrade kredita fizičkim licima, poduzetnicima i pravnim licima kao i sve ostale procese potrebne za kvalitetan rad podružnice;
  • Prodaja i aktivna ponuda kreditnih, depozitnih i ostalih proizvoda i usluga Banke;
  • Prijem zahtjeva i ostale dokumentacije za proizvode Banke (kreditno, dokumentarno, faktoring i projektno finansiranje);
  • Ostvaruje kontakte i servisira neposredno značajnije klijente podružnice;
  • Koordinira i administrira proces otvaranja računa pravnih lica;
  • Učestvuje u obradi kreditnih zahtjeva fizičkih i pravnih lica i prosljeđuje ih na nivoe kompetencija ili drugim odjelima koji učestvuju u obradi zahtjeva;
  • Prema potrebi posluje sa blagajnom/transakcijsko poslovanje, trezorom, ATM uređajem, sefovima u skladu sa procedurama Banke, rukuje ključevima i šiframa za pristup prostorijama i kasama u kojima se čuva novac u skladu sa aktualnim rasporedom suključarstva, procedurama o načinu rukovanja ključevima i šiframa;
  • Nadzire i kontroliše rad Blagajnik/Saradnik za UPP/PPI, Savjetnika za pravna lica, Asistenta savjetnika ua pravna lica, Savjetnika za fizička lica u podružnici;
  • Odgovoran za poštivanje svih akata koji regulišu poslovanje u segmentu fizičkih lica, poduzetnika i pravnih lica;
  • Odgovara za održavanje nivoa kvaliteta usluga Banke;
  • Odgovara za kvalitet i blagovremenost svih poslova i transakcija platnog prometa podružnice;
  • Priprema odgovore na upite klijenata i upravlja reklamacijama klijenata na nivou ovlaštenja;
  • Koordinira poslove s gotovinom, bezgotovinski PP, poslove vezane za kartično poslovanje, poslove vezane za rad bankomata, poslove otvaranja računa;
  • Nadzire i odgovara za provođenje mjera u smislu Zakona o sprečavanju pranja novca u podružnici kojom rukovodi, po odluci Uprave Banke;
  • Nadzire i kontroliše rad blagajnika, te je odgovoran za kontrolu blagajne na svakodnevnoj osnovi, aktivnosti upravljanja i rukovanja novcem/efektivom;
  • Stara se o urednosti prostora u kome se obavlja posao, predstavlja Banku na tržištu podružnice;
  • Organizira i neposredno učestvuje u izvršenju zadataka u podružnici;
  • Održavanje i unapređenje profitabilnosti poslovnih odnosa s klijentima;
  • Daje inicijativu za kreiranje novih proizvoda i usluga;
  • Obavlja inicijalne kontakte s klijentima;
  • Prepoznavanje pozitivnog i negativnog razvoja klijenata te poduzimanje adekvatnih poslovnih aktivnosti;
  • Odgovora za kvalitet kreditnog portfolija podružnice i blagovremeno provođenje definisanih aktivnosti na naplati potraživanja Banke od fizičkih i pravnih lica;
  • Pronalazi potencijal za povećanje saradnje s najvažnijim klijentima (ciljna grupa);
  • Učestvuje u planiranju ciljeva organizacijske jedinice zajedno s direktorom regije;
  • Učestvuje u procesu izrade planova: obim, prihodi, kadrovska politika, plan troškova u skladu sa godišnjim planom;
  • Vrši redovnu kontrolu provođenja sigurnosnih procedura i pravila zaštite novca i druge imovine Banke;
  • Kontinuirano prati i analizira tržište i konkurenciju, te izvještava o kretanjima i trendovima;
  • Preuzimanje, kontrola i isplata efektive podružnice;
  • Učestvuje u procesu zapošljavanja novih radnika za nadležnu organizacionu jedinicu;
  • Odgovoran za prodaju proizvoda banko osiguranja;
  • Odgovara za ažurno, kvalitetno i tačno izvještavanje u djelokrugu svojih odgovornosti;
  • Predlaže izmjene i dopune normativnih akata Banke posebno iz domene rada Podružnice;
  • Stalno sarađuje sa nadležnim članom Uprave, te ga izvještava o problematici u Podružnice;
  • Predlaže nagrađivanja za sve radnike u Podružnici, u saradnji sa nadležnim rukovodiocima.
 
Uslovi i vještine koje posjedujete kao idealni kandidat:
 
  • VSS, ekonomskog smjera;
  • Najmanje 3 godine na istim ili sličnim poslovima;
  • Organizacijske sposobnosti, sposobnosti vođenja, sposobnosti procjene, planiranja i odlučivanja;
  •  Razvijene prodajne vještine, prepoznavanja potreba klijenta, pouzdanost i preciznost, izražena komunikativnost i vještine pregovaranja, sposobnost rada pod stresom;
  • Engleski jezik – aktivno znanje u govoru i pismu;
  • Napredno poznavanje rada na računaru (MS Office).
 
- PRIJAVI SE NA OGLAS -
 
Ukoliko se ovaj oglas ne podudara sa Vašim trenutnim interesovanjima i karijernim putem, pozivamo Vas da nam pošaljete svoju biografiju putem samoinicijativne prijave ili direktno na [email protected], kako bismo Vas kontaktirali u slučaju druge adekvatne otvorene pozicije.
 
Prema Vašoj prijavi odnosit ćemo se sa punom pažnjom i diskrecijom u duhu profesionalnosti, te ćemo Vaše podatke smatrati strogo povjerljivim. Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani i uključeni u daljnji selekcijski proces.
Dobro došli u ASA Banku!
Mjesto rada: Živinice
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 21.05.2024. u 16:50
Oglas ističe: 01.06.2024. u 23:59
InterSoft d.o.o. Sarajevo, Zmaja od Bosne 7, 71000 Sarajevo, BiH
ID broj: 4201139870000, PDV broj: 201139870000