Organizacioni dio: Regionalni centar Tuzla
Vaša osnovna uloga na radnom mjestu bi bila:
- Upravljanje i nadziranja rada podružnice/isturenog šaltera. Odgovornost za ostvarenje prodajne strategije, ciljeva i profitabilnosti uz nadzor i praćenje ostvarenih rezultata i provođenje korektivnih aktivnosti. Kontroliše rad svih zaposlenika u podružnici/isturenom šalteru.
Glavni zadaci i odgovornosti:
- Odgovara za realizaciju definisane strategije poslovanja podružnice/isturenog šaltera;
- Odgovara za ostvarene rezultate u poslovanju na tržištu koje pokriva podružnica/istureni šalter;
- Vrši redovnu kontrolu ostvarivanja plana podružnice i u skladu sa istim planiranje i provođenje korektivnih mjera;
- Izrada plana akvizicije i realizacija kontakata sa sa fizičkim licima, poduzetnicima i pravnim licima u cilju unapređenja prodaje proizvoda i usluga Banke;
- Komunikacija sa ostalim organizacijskim jedinicama Banke i provođenje svih ostalih neophodnih aktivnosti za proces obrade kredita fizičkim licima, poduzetnicima i pravnim licima kao i sve ostale procese potrebne za kvalitetan rad podružnice;
- Prodaja i aktivna ponuda kreditnih, depozitnih i ostalih proizvoda i usluga Banke;
- Prijem zahtjeva i ostale dokumentacije za proizvode Banke (kreditno, dokumentarno, faktoring i projektno finansiranje);
- Ostvaruje kontakte i servisira neposredno značajnije klijente podružnice;
- Koordinira i administrira proces otvaranja računa pravnih lica;
- Učestvuje u obradi kreditnih zahtjeva fizičkih i pravnih lica i prosljeđuje ih na nivoe kompetencija ili drugim odjelima koji učestvuju u obradi zahtjeva;
- Prema potrebi posluje sa blagajnom/transakcijsko poslovanje, trezorom, ATM uređajem, sefovima u skladu sa procedurama Banke, rukuje ključevima i šiframa za pristup prostorijama i kasama u kojima se čuva novac u skladu sa aktualnim rasporedom suključarstva, procedurama o načinu rukovanja ključevima i šiframa;
- Nadzire i kontroliše rad Blagajnik/Saradnik za UPP/PPI, Savjetnika za pravna lica, Asistenta savjetnika ua pravna lica, Savjetnika za fizička lica u podružnici;
- Odgovoran za poštivanje svih akata koji regulišu poslovanje u segmentu fizičkih lica, poduzetnika i pravnih lica;
- Odgovara za održavanje nivoa kvaliteta usluga Banke;
- Odgovara za kvalitet i blagovremenost svih poslova i transakcija platnog prometa podružnice;
- Priprema odgovore na upite klijenata i upravlja reklamacijama klijenata na nivou ovlaštenja;
- Koordinira poslove s gotovinom, bezgotovinski PP, poslove vezane za kartično poslovanje, poslove vezane za rad bankomata, poslove otvaranja računa;
- Nadzire i odgovara za provođenje mjera u smislu Zakona o sprečavanju pranja novca u podružnici kojom rukovodi, po odluci Uprave Banke;
- Nadzire i kontroliše rad blagajnika, te je odgovoran za kontrolu blagajne na svakodnevnoj osnovi, aktivnosti upravljanja i rukovanja novcem/efektivom;
- Stara se o urednosti prostora u kome se obavlja posao, predstavlja Banku na tržištu podružnice;
- Organizira i neposredno učestvuje u izvršenju zadataka u podružnici;
- Održavanje i unapređenje profitabilnosti poslovnih odnosa s klijentima;
- Daje inicijativu za kreiranje novih proizvoda i usluga;
- Obavlja inicijalne kontakte s klijentima;
- Prepoznavanje pozitivnog i negativnog razvoja klijenata te poduzimanje adekvatnih poslovnih aktivnosti;
- Odgovora za kvalitet kreditnog portfolija podružnice i blagovremeno provođenje definisanih aktivnosti na naplati potraživanja Banke od fizičkih i pravnih lica;
- Pronalazi potencijal za povećanje saradnje s najvažnijim klijentima (ciljna grupa);
- Učestvuje u planiranju ciljeva organizacijske jedinice zajedno s direktorom regije;
- Učestvuje u procesu izrade planova: obim, prihodi, kadrovska politika, plan troškova u skladu sa godišnjim planom;
- Vrši redovnu kontrolu provođenja sigurnosnih procedura i pravila zaštite novca i druge imovine Banke;
- Kontinuirano prati i analizira tržište i konkurenciju, te izvještava o kretanjima i trendovima;
- Preuzimanje, kontrola i isplata efektive podružnice;
- Učestvuje u procesu zapošljavanja novih radnika za nadležnu organizacionu jedinicu;
- Odgovoran za prodaju proizvoda banko osiguranja;
- Odgovara za ažurno, kvalitetno i tačno izvještavanje u djelokrugu svojih odgovornosti;
- Predlaže izmjene i dopune normativnih akata Banke posebno iz domene rada Podružnice;
- Stalno sarađuje sa nadležnim članom Uprave, te ga izvještava o problematici u Podružnice;
- Predlaže nagrađivanja za sve radnike u Podružnici, u saradnji sa nadležnim rukovodiocima.
Uslovi i vještine koje posjedujete kao idealni kandidat:
- VSS, ekonomskog smjera;
- Najmanje 3 godine na istim ili sličnim poslovima;
- Organizacijske sposobnosti, sposobnosti vođenja, sposobnosti procjene, planiranja i odlučivanja;
- Razvijene prodajne vještine, prepoznavanja potreba klijenta, pouzdanost i preciznost, izražena komunikativnost i vještine pregovaranja, sposobnost rada pod stresom;
- Engleski jezik – aktivno znanje u govoru i pismu;
- Napredno poznavanje rada na računaru (MS Office).
- PRIJAVI SE NA OGLAS -
Ukoliko se ovaj oglas ne podudara sa Vašim trenutnim interesovanjima i karijernim putem, pozivamo Vas da nam pošaljete svoju biografiju putem samoinicijativne prijave ili direktno na [email protected], kako bismo Vas kontaktirali u slučaju druge adekvatne otvorene pozicije.
Prema Vašoj prijavi odnosit ćemo se sa punom pažnjom i diskrecijom u duhu profesionalnosti, te ćemo Vaše podatke smatrati strogo povjerljivim. Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani i uključeni u daljnji selekcijski proces.
Dobro došli u ASA Banku!