Odgovornosti administrativnog radnika:
- Ažuriranje dokumentacije
- Evidentiranje ulazne i izlazne korespondencije
- Rukovanje korporativnom korespondencijom, e-mailom i telefonskim pozivima
- Korištenje tehnike koju radni zadaci zahtijevaju (aparata za kopiranje, faxa i slično)
- Popunjavanje i arhiviranje dokumenata
Vještine i osobine koje bi trebalo da ima administrativni radnik:
- Organizovanost i pedantnost
- Izrazita komunikativnost (treba da ima razvijenu sposobnost verbalne i pisane komunikacije)
- Analitičnost, sistematičnost i odgovornost
- Poznavanje poslovne dokumentacije i osnova poslovne korespondencije
- Poznavanje rada na računaru i programa za vođenje knjiga
- Znanje stranog jezika- engleskog (osnovni nivo)
Vaše prijave možete poslati putem opcije: "Prijavite se na oglas".
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 28.03.2024. u 11:12
Oglas ističe: 28.04.2024. u 23:59