Pozivamo ambicioznu, mladu i motivisanu osobu da se pridruži našem timu kao Administrativno-prodajni referent (m/ž)
Kao član našeg tima, Vaša odgovornost će biti proaktivno povezivanje sa potencijalnim klijentima, pružanje informacija o našim uslugama, ostvarivanje prodajnih ciljeva u skladu sa visokim standardima kvalitete, pružanje podrške klijentima i obavljanje administrativnih zadataka.
Dužnosti i odgovornosti:
Prodaja i klijentski odnosi:
- Razvijanje strategija prodaje usluga transplantacije kose i drugih usluga, vođenje pregovora s potencijalnim klijentima i održavanje dugoročnih odnosa s postojećim pacijentima, postprodajna podrška, a sve putem telefona, e-pošte, lično i putem drugih kanala;
- Izrada ponuda
Praćenje konverzija:
- Konverzija potencijalnih u stvarne pacijente, praćenje konverzija od potencijalnih klijenata do stvarnih pacijenata, analiziranje tržišnih trendova i prilagođavanje strategija prodaje
Edukacija klijenata:
- Pružanje informacija i edukacija potencijalnih klijenata o postupku transplantacije kose, prednostima, rizicima i očekivanim rezultatima, kao i o drugim uslugama
- Saradnja sa medicinskim timom
Potrebne kvalifikacije i kompetencije:
- Minimalno SSS
- Rad na računaru
- Poželjno poznavanje engleskog jezika
- Strateško razmišljanje i donošenje odluka
- Spremnost za rad u timu
- Odgovornost
- Proaktivnost i inicijativnost u radu
- Izražene komunikacijske vještine
- Visoki etički standardi i profesionalnost
Nudimo Vam:
- Konkurentna plaća: min. 1500KM
- Stimulativna primanja i napredak u skladu sa performansama
- Dugoročan posao
- Obučavanje i uvođenje u proces rada
- Rad u ugodnoj atmosferi
- Zanimljiv i izazovan posao
- Mogućnost profesionalnog usavršavanja i napredovanja u dinamičnom okruženju
Vaše biografije možete poslati putem opcije: "Prijavite se na oglas"
Trajanje oglasa: do 10.01.2024. godine
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Plata od: 1500 KM (netto)
Oglas objavljen: 28.12.2023. u 11:12
Oglas ističe: 10.01.2024. u 11:12