Opis posla:
Uspostavljanje protokola organizacije:
Pozicija front office koordinatora u Medox specijalnoj bolnici je odgovorna uloga koja se fokusira na koordinaciju i upravljanje svim aktivnostima povezanim s pacijentima i pružanjem kvalitetne usluge u bolničkom okruženju. Front office koordinator je često prvi kontakt pacijenta s bolnicom i igra ključnu ulogu u pružanju pozitivnog i profesionalnog dojma.
Glavne odgovornosti front office koordinatora u bolnici uključuju:
- Doček i registracija pacijenata
- Srdačno dočekivanje pacijenata i njihovih obitelji, prikupljanje osobnih podataka, osiguravanje ispravne dokumentacije i izdavanje identifikacijskih kartica ili naljepnica
- Upravljanje telefonskim pozivima
- Odgovaranje na pozive, pružanje informacija o uslugama bolnice, usmjeravanje poziva prema odgovarajućim odjelima i osoblju, rješavanje pitanja i upita pacijenata ili njihovih obitelji.
Terminska organizacija:
- Zakazivanje pregleda, konzultacija, laboratorijskih testova i drugih medicinskih procedura,
- Pridržavanje rasporeda radi izbjegavanja kašnjenja i osiguranje efikasne operativnosti bolnice
- Uspostavljanje protokola organizacije posjeta
- Definiranje vremena posjeta, trajanja, broja posjetitelja, pravila o sigurnosti i higijeni, te posebnih uvjeta ili ograničenja
- Koordinacija termina posjeta
- Suradnja s odjelima unutar bolnice radi usklađivanja rasporeda posjeta s rasporedima liječenja pacijenata, rezerviranje prostora za posjete i osiguranje prikladnih i sigurnih prostorija za susrete porodica
- Komunikacija s obiteljima
- pružanje informacija o posjetima, objašnjavanje protokola posjeta, odgovaranje na pitanja i pružanje podrške obiteljima tijekom njihovih posjeta, te ažuriranje informacija o promjenama u protokolu posjeta ili ograničenjima.
Osiguravanje sigurnosti:
- suradnja s osobljem bolnice radi osiguravanja sigurnosti tijekom posjeta porodicama, provođenje sigurnosnih provjera, nadzor pridržavanja protokola posjeta, kontrola pristupa ovlaštenim posjetiteljima i održavanje privatnosti pacijenata.
Pružanje podrške:
- Pružanje informacija o bolnici, uslugama i resursima obiteljima tijekom posjeta, praćenje i rješavanje pritužbi ili pitanja obitelji tijekom posjeta
- Koordinacija administrativnih zadataka
- Vođenje evidencije dolazaka pacijenata, priprema medicinske dokumentacije, vođenje protokola specijalističkih pregleda i ostalih zakonom propisanih dokumenata.
Rješavanje pritužbi i pružanje podrške:
- suradnja s pacijentima i njihovim obiteljima radi razumijevanja njihovih briga i pružanja odgovarajuće podrške, suradnja s drugim odjelima u bolnici radi brzog i učinkovitog rješavanja problema.
Upravljanje sadržajem:
- unos i ažuriranje sadržaja na portalu organizacije, uključujući objavljivanje novih izvještaja, vijesti, proizvoda ili usluga te ažuriranje postojećih informacija.
Korisnička podrška:
- pružanje podrške korisnicima portala, odgovaranje na upite, rješavanje problema s pristupom ili funkcionalnosti portala te pružanje smjernica i uputa korisnicima.
Analiza i izvještavanje:
- praćenje statistike posjećenosti, analiza podataka o korisničkom ponašanju i izrada izvješća o performansama web portala radi identifikacije trendova, poboljšanja funkcionalnosti portala i donošenja informiranih odluka o strategiji razvoja.
Uslovi:
- SSS ili VSS - prednost imaju kandidati sa medicinskim usmjerenjem
- Aktivno znanje engleskog jezika - obavezno
- Prednost kandidatima koji imaju iskustvo u radu u call centrima
Svoje prijave i biografije možete slati dikretno preko opcije: "Prijava kod poslodavca".
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 19.01.2024. u 09:02
Oglas ističe: 19.02.2024. u 23:59