Odgovoran je za upravljanje svim računarskim tehnologijama i uslugama u hotelu
Prva tačka kontakta za sve probleme vezane za računare unutar hotela na lokalnoj mreži kao i podršku za računare u Accor mreži, te komunikaciju sa Accor HQ IT supportom, ukoliko se problem ne može riješiti na licu mjesta.
Rješavanje tehničkih i operativnih problema prijavljenih od strane korisnika
Osigurava da je oprema u ispravnom stanju i da su aplikacije optimizirane
Osigurava da svi 24/7 sistemi (na primjer, front office, point of sales, e-mail i internet) budu pod nadzorom i da je tehnička podrška omogućena u svakom trenutku
Osigurava da se redovno radi backup podataka
Osigurava da su hotelska mreža, sistem i podaci osigurani od neovlaštenog pristupa
Osigurava da IT sistemi, ključni za poslovna područja, rade i da su u ispravnom stanju i da je osoblje trenirano kako da koristi ove sisteme.
U saradnji sa svim drugim odjelima dizajnira i implementira nove računarske procedure koje će poboljšati profitabilnost, operativnost i radnu učinkovitost.
Koordinira instalaciju svih novih aplikacija.
Uslovi:
SSS, VŠS, VSS
2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
Svi zainteresirani kandidati mogu poslati svoj CV putem opcije: "Prijavite se na oglas" najkasnije do petka 30. 11. 2023. godine.