Oglas

Operater u kontakt centru (m/ž)

Objavio Cofus Asistencije, 20.11.2024. - Banja Luka

Operater u kontakt centru (m/ž)

Opis posla:

  • Prijem zahtjeva klijenata putem telefona ili mejla, njihova evidencija i praćenje
  • Organizacija asistencija, odnosno pružanja pomoći u skladu sa potrebama klijenta i važećim uslovima korišćenja asistencijskih servisa i uslovima polise osiguranja
  • Rad u različitim programima i aplikacijama na računaru
  • Pružanje opštih informacija o različitim proizvodima iz oblasti asistencijskih servisa i osiguranja
  • Komunikacija sa službama tehničke podrške i medicinskim ustanovama u zemlji i inostranstvu
  • Kontrola zadovoljstva osiguranika nakon pružene asistencije
  • Rad u tri smjene

Potrebne kvalifikacije:

  • Srednji ili visoki stepen stručne spreme
  • Poznavanje rada na računaru (Internet, MS Office paket)
  • Znanje engleskog jezika (pisani i govorni, minimum B2 nivo)
  • Opciono znanje još jednog stranog jezika
  • Komunikativnost i dobra artikulacija
  • Razvijena analitičnost, sistematičnost i tačnost u radu
  • Iskustvo u radu sa klijentima
  • Upornost i odgovornost

Zaposlenima obezbjeđujemo:

  • Rad u timski kreiranom i prijatnom radnom okruženju
  • Dinamičan posao u kompaniji koja se stalno razvija
  • Mogućnost stalnog zaposlenja
  • Bonuse u skladu sa postignutim rezultatima

Dokumentacija za prijavu:

  • Biografija (CV)
  • Motivaciono pismo

Vaše prijave pošaljite putem opcije "Prijavite se na oglas".

O POSLODAVCU: https://www.cofusasistencije.com/ 

COFUS Asistencije Banja Luka je visoko specijalizovana kompanija u oblasti komunikacija putem različitih kanala, sa ciljem pružanja asistencijskih i uslužnih kontakt centar servisa za osiguravajuća društva, banke, lizing kompanije i druga pravna lica.

Dio smo COFUS Grupacije koju čine još i CORIS Asistencije Beograd, COFUS Asistencije Beograd, COFUS Asistencije BH Sarajevo i Tara Partner - broker u osiguranju Beograd. Na tržištu smo prisutni od 2006. godine i regionalni smo lider sa preko milion korisnika na godišnjem nivou.

Pružamo širok spektar usluga za brojne domaće i strane klijente, među kojima su Grawe osiguranje, Uniqa osiguranje, Drina osiguranje, ASA Central osiguranje, Globos osiguranje, ALD Automotive, AIK banka, Banca Intesa i mnogi drugi.

Naša korisnička podrška je dostupna 24/7 i odnosi se na pružanje podrške korisnicima asistencijskih usluga, sprovođenje asistencije koja podrazumijeva organizaciju usluga u okviru medicinske asistencije, tehničke asistencije – pomoć na putu, kućne asistencije, GoodLife asistencije, dobrovoljnog
zdravstvenog osiguranja, kao i pružanje različitih informacija, pravnih i edukativnih savjeta iz oblasti osiguranja.

Zahvaljujući partnerstvu sa asistencijskim kompanijama za pružanje usluga asistencije u inostranstvu, ostvarili smo pristup globalnom tržištu.
Angažovanjem i zalaganjem dostigli smo visoke standarde i načela. O našoj uspješnosti i kvalitetu usluga svjedoče postignuti poslovni rezultati, kao i veliki broj zadovoljnih klijenata koji posluju sa nama dugi niz godina.

Pridružite se našem timu i aplicirajte kod nas.

Mjesto rada: Banja Luka
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 20.11.2024. u 14:59
Oglas ističe: 21.12.2024. u 23:59
Prijavite se na oglas
Ukoliko imate više dokumenata (CV, reference...) predlažemo da ih spojite u jedan dokument (PDF ili docx).
Napišite što detaljnije zašto se prijavljujete baš na ovu poziciju i ukratko se predstavite.

* Obavezna polja

InterSoft d.o.o. Sarajevo, Zmaja od Bosne 7, 71000 Sarajevo, BiH
ID broj: 4201139870000, PDV broj: 201139870000