Osnovne obaveze i zadaci:
- Organizacija, vođenje, nadzor rada i zakonitost poslovanja u okviru djelokruga, zadataka i odgovornosti i u odnosu na radnike maloprodajnog objekta;
- Odgovara, osigurava i prati primjenu relevantnih zakona i drugih propisa, sistema i mjera za osiguranje kvaliteta, te usvojenih i/ili ciljanih međunarodnih standarda poslovanja u Društvu;
- Blagovremeno planira, predlaže i naručuje asortiman i količine, te redovno prati i održava racionalne zalihe roba za prodaju primjereno veličini objekta, ostvarenom i očekivanom mjesečnom prometu i prema zahtjevima potrošača, odgovara za koeficijent obrta roba;
- Prati i istražuje rad konkurencije i izvještava o njihovim aktivnostima, te prati i analizira potrebe kupaca;
- Obavlja i druge poslove po nalogu neposrednog rukovodioca i/ili višeg rukovodioca kojem i odgovara za svoj rad.
Uslovi:
- KV/SSS;
- Minimalno 2 godine iskustva na istim ili sličnim poslovima;
- Poznavanje rada na računaru.
Potrebne vještine i kompetencije:
- Profesionalnost i posvećenost poslu i radnim zadacima;
- Organizacijske vještine i vještine planiranja;
- Izražene komunikacijske vještine;
- Izražen timski duh;
- Entuzijazam i energičnost;
- Usmjerenost ka postizanju ciljeva.
Nudimo Vam:
- Rad u ugodnom i dinamičnom okruženju;
- Mogućnost napredovanja u stabilnoj kompaniji koja je lider na tržištu.
Bit će kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 31.07.2023. u 15:21
Oglas ističe: 30.08.2023. u 15:21