OGLAS
Za prijem u radni odnos - Voditelj Odjeljenja aplikativnog razvoja
u Sektoru upravljanja informacionim tehnologijama
Kvalifikacije:
- VSS, smjer elektrotehnički, ili IT.
- Najmanje 10 godina iskustva u razvoju softvera, sa barem 10 godina iskustva u vođenju tima ili odjela;
- Poznavanje rada na različitim razvojnim platformama
- Napredno poznavanje objektno orijentisanih programskih jezika
- Dobro poznavanje Oracle i MSSQL Baza podataka
- Razumijevanje softverskih razvojnih procesa i metodologija kao što su Agile, Scrum, Kanban itd.
- Iskustvo u upravljanju razvojem aplikacija za različite platforme
- Dokazano iskustvo u vođenju i motiviranju timova za postizanje ciljeva razvoja softvera
- Sposobnost planiranja, koordinacije i praćenja projekata, uz istovremeno upravljanje resursima i rokovima
- Izvrsne komunikacijske vještine i sposobnost efikasnog vođenja sastanaka
- Sposobnost rada u dinamičnom okruženju i donošenja brzih odluka
- Sposobnost identifikovanja i rješavanja problema uz kreativno razmišljanje
- Iskustvo u izgradnji produktivnih i saradničkih odnosa unutar tima i sa drugim odjelima u kompaniji
Opis poslova:
- Organizuje rad Odjeljenja i odgovara za zakonitost poslovanja u istom
- Organizuje raspodjelu zaduženja, praćenje performansi i motivaciju zaposlenih
- Definiše strategiju i ciljeva odjeljenja u skladu sa ciljevima IT Sektora i poslovnim ciljevima Banke
- Upravlja razvojem novih i unaprjeđenjem softwareskih rješenja primjenjenih u bančinom okruženju
- Praćenje i primjena najboljih praksi i standarda u oblasti aplikativnog razvoja i upravljanja promjenama
- Dizajniranje, analiziranje i predlaganje novih tehnoloških rješenja
- Dokumentovanje, analiziranje, razvijanje i implementiranje (podatkovne, aplikativne i sistemske) arhitekture informacionog sistema
- Dizajniranje logičkog modela podataka ključnih aplikativnih servisa i interface-a sa drugim sistemima
- Razvoj aplikativnog softvera
- Analiziranje zahtjeva za promjenama u informacionom sistemu, sa stanovišta uticaja na informacioni sistem
- Implementiranje sigurnosnih kontrola u skladu sa Politikom sigurnosti i propisanim standardima sigurnosti u svom području djelovanja
- Aktivno učestvovanje u identifikaciji, kategorizaciji, prioritizaciji i kvantifikaciji rizika, kao i razvoju strategije za ublažavanje rizika u svom području djelovanja
- U situacijama u kojima budu saglasni nadležni rukovodioci mijenja direktora Sektora u njegovom odsustvu,Učestvuje, testira i nadzire sistema za oporavak od katastrofe iz domene centralne bankarske aplikacije i baze podataka te ažurira interne akte iz ove domene
- Kreira, ažurira interne akte iz oblasti djelovanja odjela
- Priprema plana IT budžeta iz domena odjela
Ako smatrate da ispunjavate potrebne uslove za zasnivanje radnog odnosa na navedenom radnom mjestu, imate adekvatna stručna znanja, i spremni ste za dinamičan i odgovoran posao, dodatna stručna usavršavanja i profesionalan razvoj potrebno je da dostavite sljedeću dokumentaciju:
- CV/ biografija na engleskom i bosanskom jeziku
Oglas ostaje otvoren 10 dana od dana objavljivanja.
Datum objave: 20.05.2024.godine.
Vaše prijave možet poslati putem opcije: "Prijavite se na oglas".
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 20.05.2024. u 14:26
Oglas ističe: 30.05.2024. u 14:26