Objavio
Albo,
15.10.2024. - Banja Luka
Kompanija ALBO d.o.o. bavi se uvozom i veleprodajom lične zaštitne opreme vrhunskog kvaliteta za veliki broj delatnosti. Sa tradicijom od preko 30 godina poslovanja, danas smo lider na tržištu i pouzdan saradnik i snabdjevač proizvoda izrađenih po evropskim standardima. Zbog povećanog obima poslovanja na teritoriji Bosne i Hercegovine, želimo da naš tim pojačamo sa: Voditelj skladišta (Banja Luka).
Privlači te organizacija i kontrola nad velikim prostorima i zalihama?
Kao Voditelj skladišta igraćeš ključnu ulogu u osiguravanju efikasnog i pravilnog funkcioniranja skladišta. Odgovoran si za praćenje i upravljanje zalihama, koordinaciju tima skladištara, te osiguravanje pravilnog protoka robe.
Voditelj skladišta također sarađuje s timovima nabavke i prodaje, te prati inventar kako bi se osiguralo da proizvodi budu na pravom mjestu u pravo vrijeme.
Tvoj posao uključuje:
- Prijem robe u magacin ( kontrola kvaliteta robe i vođenje evidencije o prijemu)
- Praćenje zaliha
- Pravilno održavanje postojeće robe u magacinu
- Vršenje popisa robe
- Izdavanje robe sa vođenjem određene dokumentacije
- Utovar i istovar robe prilikom prijema i otpreme
- Održavanje magacinskog prostora (održavanje standarda zdravlja i bezbjednosti higijene i sigurnosti u random okruženju)
- Vođenje evidencije o datumima isteka proizvoda
- Koordinira rad zaposlenih u magacinu i transport kako bi izvršili zadatke i poslove
- Pakovanje robe i kontrolisanje ispravnosti robe koja se transportuje
- Vođenje magacinskih knjiga , carinjenje robe sa carinskog magacina , inventurni list
- Pakovanje robe za brzu poštu
- Vrši zamjenu robe kupcima (veličinskih brojeva i sl.)
- Izvještava o svim nepravilnostima na prijemu i pošiljci robe, zapisnik o nedostatku i reklamaciji
- Izvještava pretpostavljenog o izvršenom radu i datim obavezama
- Odgovara za rad u magacinu i stanje robe u carinskom magacinu i magacinu veleprodaje, ažurno vodi evidenciju za zaduženja i razduženja robe ( zahtjev za carinjenje, inventurni list-tabele i sl.)
Tvoje vještine i kvalifikacije:
- Potrebna kvalifikacija minimum SSS
- Minimum 3 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
- Znanje rada na računaru, MS Office paketu i MS Excel-u
- Vozačka dozvola B kategorije – aktivan vozač
- Dobro organizovana osoba, sposobna da radi u dinamičnom radnom okruženju
- Ima iskustva u vođenju ljudi i delegiranju odgovornosti
- Pouzdana osoba, zainteresovana za dugoročno angažovanje
- Samostalnost u svom radu, poseduje specifično znanje i kompetence koje zahtjeva ova pozicija
- Fleksibilna i agilna osoba spremna na kontinuirano usavršavanje i unapređivanje svojih znanja
Omogućavamo Vam:
- Osnovna neto plata od 1.900 KM
- Bonusi na bazi ostvarivanja ciljeva poslovanja (KPI’s)
- Rad u mladom, stručnom i ambicioznom timu
- Mogućnost napredovanja, shodno Vašim kapacitetima, zalaganju i rezultatima
- Kontinuirana investicija u Vaše znanje uz podršku renomiranih firmi koje se bave edukacijom zaposlenih
- Edukativni materijali i interne obuke
- Interna sredina koja prioritet daje vrijednostima i vodi računa o svakom pojedinicu u kompaniji
CV (poželjno sa fotografijom) slati elektronskim putem opcije "Prijavite se na oglas".
Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Plata od: 1900 KM (netto)
Oglas objavljen: 15.10.2024. u 12:50
Oglas ističe: 15.11.2024. u 12:50