Oglas

Voditelj skladišta (m/ž)

Objavio Albo, 15.10.2024. - Banja Luka

Kompanija ALBO d.o.o. bavi se uvozom i veleprodajom lične zaštitne opreme vrhunskog kvaliteta za veliki broj delatnosti. Sa tradicijom od preko 30 godina poslovanja, danas smo lider na tržištu i pouzdan saradnik i snabdjevač proizvoda izrađenih po evropskim standardima. Zbog povećanog obima poslovanja na teritoriji Bosne i Hercegovine, želimo da naš tim pojačamo sa: Voditelj skladišta (Banja Luka).

Privlači te organizacija i kontrola nad velikim prostorima i zalihama?

Kao Voditelj skladišta igraćeš ključnu ulogu u osiguravanju efikasnog i pravilnog funkcioniranja skladišta. Odgovoran si za praćenje i upravljanje zalihama, koordinaciju tima skladištara, te osiguravanje pravilnog protoka robe.

Voditelj skladišta također sarađuje s timovima nabavke i prodaje, te prati inventar kako bi se osiguralo da proizvodi budu na pravom mjestu u pravo vrijeme.

Tvoj posao uključuje:

  • Prijem robe u magacin ( kontrola kvaliteta robe i vođenje evidencije o prijemu)
  • Praćenje zaliha
  • Pravilno održavanje postojeće robe u magacinu
  • Vršenje popisa robe
  • Izdavanje robe sa vođenjem određene dokumentacije
  • Utovar i istovar robe prilikom prijema i otpreme
  • Održavanje magacinskog prostora (održavanje standarda zdravlja i bezbjednosti higijene i sigurnosti u random okruženju)
  • Vođenje evidencije o datumima isteka proizvoda
  • Koordinira rad zaposlenih u magacinu i transport kako bi izvršili zadatke i poslove
  • Pakovanje robe i kontrolisanje ispravnosti robe koja se transportuje
  • Vođenje magacinskih knjiga , carinjenje robe sa carinskog magacina , inventurni list
  • Pakovanje robe za brzu poštu
  • Vrši zamjenu robe kupcima (veličinskih brojeva i sl.)
  • Izvještava o svim nepravilnostima na prijemu i pošiljci robe, zapisnik o nedostatku i reklamaciji
  • Izvještava pretpostavljenog o izvršenom radu i datim obavezama
  • Odgovara za rad u magacinu i stanje robe u carinskom magacinu i magacinu veleprodaje, ažurno vodi evidenciju za zaduženja i razduženja robe ( zahtjev za carinjenje, inventurni list-tabele i sl.)

Tvoje vještine i kvalifikacije:

  • Potrebna kvalifikacija minimum SSS
  • Minimum 3 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • Znanje rada na računaru, MS Office paketu i MS Excel-u
  • Vozačka dozvola B kategorije – aktivan vozač
  • Dobro organizovana osoba, sposobna da radi u dinamičnom radnom okruženju
  • Ima iskustva u vođenju ljudi i delegiranju odgovornosti
  • Pouzdana osoba, zainteresovana za dugoročno angažovanje
  • Samostalnost u svom radu, poseduje specifično znanje i kompetence koje zahtjeva ova pozicija
  • Fleksibilna i agilna osoba spremna na kontinuirano usavršavanje i unapređivanje svojih znanja

Omogućavamo Vam:

  • Osnovna neto plata od 1.900 KM
  • Bonusi na bazi ostvarivanja ciljeva poslovanja (KPI’s)
  • Rad u mladom, stručnom i ambicioznom timu
  • Mogućnost napredovanja, shodno Vašim kapacitetima, zalaganju i rezultatima
  • Kontinuirana investicija u Vaše znanje uz podršku renomiranih firmi koje se bave edukacijom zaposlenih
  • Edukativni materijali i interne obuke
  • Interna sredina koja prioritet daje vrijednostima i vodi računa o svakom pojedinicu u kompaniji

CV (poželjno sa fotografijom) slati elektronskim putem opcije "Prijavite se na oglas".

Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

Mjesto rada: Banja Luka
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Plata od: 1900 KM (netto)
Oglas objavljen: 15.10.2024. u 12:50
Oglas ističe: 15.11.2024. u 12:50
Prijavite se na oglas
Ukoliko imate više dokumenata (CV, reference...) predlažemo da ih spojite u jedan dokument (PDF ili docx).
Napišite što detaljnije zašto se prijavljujete baš na ovu poziciju i ukratko se predstavite.

* Obavezna polja

InterSoft d.o.o. Sarajevo, Zmaja od Bosne 7, 71000 Sarajevo, BiH
ID broj: 4201139870000, PDV broj: 201139870000