Oglas

Ovaj oglas je istekao 24.06.2024. i više nije aktivan. Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Administrator u servisu / prodaji (m/ž)

Objavio Schindler BH, 06.06.2024. - Sarajevo

Schindler je sinonim za mobilnost. Mobilnosti su potrebni eksperti. 

Grupacija Schindler osnovana je 1874. godine u Švicarskoj i spada u vodeće dobavljače liftova, pokretnih stepenica i srodnih usluga. Schindler-ova rješenja mobilnosti svakoga dana pokreću milijardu ljudi širom svijeta. Iza uspjeha kompanije stoji preko 65.000 zaposlenika koji rade u više od 100 zemalja.

Administrator u servisu/prodaji (m/ž)

Mjesto rada: Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Vrijeme rada: 1 godina
1 izvršilac

Schindler traga za motiviranom osobom, koja želi biti dio uspješne internacionalne kompanije i svojim stručnim i posvećenim radom doprinijeti njenim još boljim rezultatima. Glavna odgovornost osobe koja će raditi kao administrator u odjeljenju servisa bit će izdavanje izlaznih računa strankama na osnovu radnih naloga servisera, administriranje baze podataka o klijentima i održavanoj opremi, kao i komunikacija sa klijentima.

Mobilnost treba TEBE. Ovo su tvoji glavni izazovi:

  • Prijem i evidencija dojava o kvarovima na liftovima, komunikacija istih prema serviserima i davanje povratne informacije kupcima
  • Izrada ponuda za popravke
  • Izrada ponuda za ugovore o održavanju i sveukupna dokumentacija
  • Administriranje baza podataka o klijentima, ugovorenim obavezama, kao i o održavanoj opremi
  • Briga za ažuriranje ugovorenih mjesečnih promjena cijena i njihove korekcije u izlaznim računima
  • Administracija u vezi sa nabavkom rezervnih dijelova, uvozom i logistikom
  • Izrada izlaznih mjesečnih računa servisa i popravke
  • Izrada izvještaja o mjesečnom ostvarenom rezultatu
  • Učešće u naplati dospjelih potraživanja u servisu

Koje uvjete je potrebno ispuniti?

  • Minimum SSS ekonomskog smjera; VŠS/VSS istog usmjerenja će se smatrati prednošću
  • Aktivno znanje engleskog jezika
  • Poznavanje rada na računaru i informacionih tehnologija – Microsoft Office paket, Microsoft Dynamics
  • Odlične komunikacione vještine
  • Samoinicijativnost, tačnost, organizovanost i usmjerenost na rješavanje problema
  • Fleksibilnost i fokus na interne i eksterne kupce
  • Razvijene analitičke vještine i orijentisanost na detalje
  • Iskustvo na sličnim pozicijama će se smatrati prednošću

Što je još potrebno znati?

Ova pozicija je sjajna mogućnost da se priključiš ambicioznoj internacionalnoj kompaniji koja nudi dobre uslove za rad i razvoj. Radeći na ovoj poziciji, surađivat ćeš mnogo sa kolegama iz regiona i dobiti priliku za sagledavanje šire slike poslovanja, te mogućnost da svoje znanje proširiš i kroz neki od regionalnih projekata

Ako smatraš da imaš ono što nam je potrebno, radujemo se upoznavanju sa tobom!

Vaše prijave možete poslati putem opcije: "Prijavite se na oglas".

Rok za prijave do popunjavanja radnog mjesta ili najkasnije do 24.06.2024..

Kontaktirat ćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.

Mjesto rada: Sarajevo
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 06.06.2024. u 14:11
Oglas ističe: 24.06.2024. u 23:59
InterSoft d.o.o. Sarajevo, Zmaja od Bosne 7, 71000 Sarajevo, BiH
ID broj: 4201139870000, PDV broj: 201139870000