Reach zapošljava!
Dinamične promjene u medijskoj industriji, digitalnoj transformaciji i umjetnoj inteligenciji inspirišu hrabre da naprave korak više. Specijalizirana medijska agencija Reach, partner globalne mreže Omnicom Media Group (OMG-OMD/PHD) koja se bavi medijskim strategijama, planiranjem i zakupom medija, analizom podataka, te digitalnim oglašavanjem otvara konkurs za poziciju:
Digital Media Influencer/Planner
Osnovne odgovornosti:
- Razvijanje i implementacija strategija za digitalne medije u okviru influencer marketing kampanja
- Identifikacija ciljne publike, analiza tržišta i konkurencije kako bi se osigurala efikasna distribucija sadržaja
- Praćenje i analiza trendova u industriji influencera i digitalnog marketinga.
- Odabir odgovarajućih influencera koji se poklapaju sa brendom i ciljevima kampanje
- Pregovaranje o uslovima saradnje, honorarima i formatu sadržaja
- Izgradnja dugoročnih odnosa sa influencerima
- Upravljanje svim aspektima digitalnih kampanja uključujući budžet, kreativni sadržaj i raspored
- Koordinacija sa influencerima, kreativnim timovima i klijentima
- Osiguranje usklađenosti kampanje sa brend smjernicama i zakonodavstvom
- Praćenje KPI-jeva i evaluacija uspešnosti influenser kampanja
- Analiza podataka i izrada izveštaja o učinkovitosti influencera i digitalnih kanala
- Prilagođavanje strategije u realnom vremenu kako bi se optimizovali rezultati
- Saradnja sa eksternim kreativnim, PR i produkcijskim timovima kako bi se obezbijedila visoka kvaliteta sadržaja
- Održavanje redovne komunikacije sa klijentima i izveštavanje o napretku kampanja
- Razvijanje budžeta za kampanje i optimizacija troškova
- Izrada redovnih izvještaja o utrošenim sredstvima i povratu investicija (ROI).
- Brzo i efikasno rješavanje problema u kampanjama, uključujući promjene u sadržaju ili pristupu
Očekujemo:
- Minimalno 2 godine iskustva u digitalnom marketingu, sa posebnim fokusom na influencer marketing i planiranje medija
- Iskustvo u radu sa digitalnim kampanjama na društvenim mrežama
(Instagram, YouTube, TikTok, Facebook, LinkedIn, itd.) i razumjevanje
različitih platformi i njihovih algoritama
- Poznavanje i primjena UGC Lead Generation-a tool-a
- Razumjevanje analitike i izvještavanja (Google Analytics, platforme za
praćenje performansi kampanja, i sl.) i sposobnost da se analizira povrat investicija (ROI) u kampanjama
- Poznavanje influencera i njihova relevantnost za specifične ciljne grupe i brendove
- Iskustvo u pregovaranju i koordinaciji sa influencerima, agencijama ili
brendovima
- Poznavanje SEO, SEM i SMM tehnika kao i alata za upravljanje društvenim mrežama
- Kreativno razmišljanje u cilju izrade angažujućeg sadržaja i strategija koje će izazvati reakciju publike
- Komunikacijske veštine i sposobnost da se izgrade odnosi sa klijentima i influencerima
- Iskustvo u upotrebi alata za praćenje i analizu kampanja (npr. Hootsuite, Sprout Social, BuzzSumo, itd.)
- Rad sa velikim brendovima ili poznatim influencerima može biti dodatna prednost
- skustvo u saradnji sa multidisciplinarnim eksternim timovima (kreativci, PR, produkcija)
Nudimo:
- Rad u dinamičnom okruženju sa internacionalnim i lokalnim klijentima
- Stalno zaposlenje (uz obavezan probni rad)
- Stimulativna primanja uz visoko vrednovanje zalaganja i inicijative
- Priliku za edukaciju kroz internacionalnu mrežu i kontinuiran profesionalan razvoj
- Učešće na regionalnim konferencijama i festivalima
Ako je pozicija idealna za tebe, pošalji nam svoj CV na mail posao@reach.ba ili putem opcije "Prijavite se na oglas" do 31.03.2025. godine.
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 10.03.2025. u 13:55
Oglas ističe: 31.03.2025. u 13:55