Opis poslova:
- Održavanje evidencije zaposlenih (ručno i elektronski);
- Pomoć u procesu regrutacije, uključujući objavljivanje oglasa za posao, prijave i organizovanje intervjua;
- Priprema ponuda za posao i ugovora o zaposlenju;
- Podrška u procesu regrutacije novih zaposlenika;
- Pomoć u administraciji beneficija zaposlenih;
- Podrška u administrativnim zadacima vezanim za obuke;
- Pružanje opće administrativne podrške službi za ljudske resurse, uključujući odgovaranje na telefonske pozive, upravljanje e-mailovima i pripremu izvještaja.
Platni sistem:
- Pomoć u pripremi i obradi mjesečnih plata, osiguravajući tačnost i pravovremene isplate;
- Unos i održavanje podataka o zaposlenima u sistemu za obračun plata;
- Odgovaranje na upite zaposlenih vezane za plate;
- Podrška menadžeru pri obračunu plata u svim administrativnim zadacima vezanim za isti.
Kandidat treba da posjeduje sljedeće:
- Preciznost i tačnost (prioritet);
- Organizacijske vještine – Odlično upravljanje vremenom i postavljanje prioriteta;
- Komunikacijske vještine – Posjedovanje jakih interpersonalnih vještina i efikasno komuniciranje;
- Tehnička pismenost – Iskustvo u radu s Microsoft Office paketom (Word, Excel, Outlook).
- Najmanje 3 godine iskustva na istim poslovima;
- Poznavanje engleskog jezika je obavezno.
Vaše prijave možete poslati putem opcije: "Prijavite se na oglas".
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 28.03.2025. u 13:12
Oglas ističe: 28.04.2025. u 13:12