Junior POS/ATM tehninčar - SC Tuzla
Ako mislite da Vaše vještine odgovoraju zahtjevima pozicije, spremni ste za izazove koje donosi ova pozicija, želite da radite u dinamičnom okruženju, želite učiti, stjecati nova znanja i želite raditi sa iskusnim i vještim profesionalcima, onda je ovo prava pozicija za vas i prava prilika za Vaš profesionalni razvoj.
POS/ATM tehničar će raditi na području servisnog centra Tuzla.
Kao POS/ATM tehničar, Vaše primarne obaveze, pored ostalih, su slijedeće:
Održavanje POS/ATM opreme:
Rad na instalaciji, nadogradnji, zamjeni i održavanju POS/ATM opreme, kako bi se obezbijedila potpuno funkcionalna oprema, koja je uskladu sa definisanim uslovima projekta i zahtjevima klijenata. Simulacija problema koji nastaju na ATM uređajima i testiranje ATM uređaja; testiranje POS uređaja i otklanjanje kvarova na istima
Komunikacija sa klijentima:
Odgovaranje na zahtjeve i pozive klijenata i rješavanje problema kroz profesionalan pristup; efikasno rješavanje prijavljenih problema, održavajući pozitivnu komunikaciju sa klijentima
Izvještavanje:
Redovno izvještavanje i praćenje, koristeći alate kompanije, kako bi se ustanovili kvaliteta intervencija, status svih intervencija na terenu, planiranje resursa i kako bi se omogućilo praćenje učinkovitosti.
Profesionalni razvoj:
Konstantno učenje i unaprjeđivanje znanja u oblastima i tehnologijama koje su potrebne, kako bi se osiguralo efikasno i kvalitetno održavanje i instalacija opreme.
Za ovu poziciju, kandidat MORA imati:
Obrazovanje: Završenu srednju školu tehničkog usmjerenja – Elektrotehnička srednja škola, Mašinska srednja škola ili srodno usmjerenje. Poznavanje jezika: jezici u službenoj upotrebi u BiH, kvalitetna verbalna i pisana komunikacija Osnovno poznavanje engelskog jezika je neophodno. Poželjno je znanje i iskustvo u održavanju IT opreme i smatrat će se prednošću. Vozačka dozvola B kategorije je neophodna.
Kvalitetan kandidat na poziciji POS/ATM tehničara je onaj koji demonstrira:
Agilnost i marljivost u svakodnevnim aktivnostima i zadacima
Iznimnu orijentiranost na klijenta i odgovornost prema njegovima/njihovima zahtjevima. Otvorenost za kontinuirano stjecanje novih vještina i kompetencija, kao i za poboljšanje postojećih.
Šta Payten nudi?
Vaše prijave možete poslati putem opcije: "Prijava kod poslodavca".