Marketing Manager (m/ž)
Marketing menadžer odgovoran je za vođenje svih svakodnevnih marketinških aktivnosti kompanije, PR-a i aktivno učestvuje u procesima razvoja proizvoda.
On/ona je odgovoran za isplativo raspoređivanje godišnjeg budžeta za marketing i oglašavanje kako bi se osiguralo da kompanija postigne potreban imidž na tržištu i poslovni učinak. Spreman je da razvije odgovarajuće marketinške planove i sprovede neophodne komercijalne aktivnosti i promocije za postizanje ciljeva kompanije.
Glavne dužnosti:
- Doprinijeti strateškom i kulturnom razvoju kompanije i pomoći u određivanju načina na koji će kompanija postići svoje poslovne ciljeve
- Identificirati i definirati potrebe kompanije za oglašavanje i razviti s agencijama za oglašavanje strategije kako bi se postigla željena svijest, sklonost marki i ciljevi poduzeća.
- Osigurati da kompanija dobije odgovarajuću razinu pažnje, prioriteta i usluga od svojih agencija te da dobijemo dobru vrijednost za novac za sve kreativne i medijske kupnje.
- Posjedovati proračun za marketing i ostvariti tražene rezultate.
- Zajedno sa komercijalnim i maloprodajnim upraviteljem da identificira i razvija poslovne mogućnosti koje mogu iskoristiti veliku bazu kupaca kompanije i sposobnost izravne komunikacije s kupcima.
- Razviti, implementirati i upravljati programom zadovoljstva kupaca i vjernosti.
- Provesti metode suvremenog merchandisinga, osigurati da dizajn interijera trgovina ispravno usvoji propise o brendiranju i interne priručnike specifikacije.
- Osigurati točno pokretanje svih planiranih komunikacijskih aktivnosti zajedno s pripadajućim uređenjem trgovina.
- Prikupiti izvješća o aktivnostima tržišta i različitim tržišnim istraživanjima, kako bi se osiguralo da kompanija ima odgovarajuće i pravovremene informacije na kojima može temeljiti dobre poslovne odluke.
- Razviti i upravljati programom događanja tvrtke s posebnim fokusom na promicanje novog korporativnog identiteta tvrtke.
- Zajedno s voditeljem financija, komercijale i maloprodaje razviti godišnje i dugoročne marketinške planove za poslovanje koji će uključivati analizu tržišta i konkurencije, identificirati ključne poslovne prilike i prijetnje te definirati ciljeve za promet prodaje.
- Stvoriti i održavati dobre odnose s lokalnim i međunarodnim dobavljačima.
Zahtjevi:
- BA/VSS – smjer marketing (ili drugi fakulteti društvenog smjera)
- Minimalno 3 godine radnog iskustva na sličnim poslovima
- Dobro poznavanje engleskog u govoru i pismu
- Dobro poznavanje MS Office paketa (posebno MS Excel)
Vještine:
- Odlične komunikacijske vještine i vještine pregovaranja
- Sposobnost donošenja odluka i preuzimanja odgovornosti
- Visok nivo profesionalnog pristupa poslu i izražen fokus na ostvarivanje rezultata
- Dobre vještine upravljanja vremenom i projektima
Vaše prijave pošaljite putem opcije "Prijavite se na oglas".
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 13.12.2024. u 12:51
Oglas ističe: 29.12.2024. u 12:51