Office menadžer (m/ž)
Eklix d.o.o. je firma iz Srbije, koja se već sedmu godinu uspešno bavi internet prodajom,sada osnivamo pretstavništvo u BiH te ukoliko sebe vidiš u opisu iz nastavka budi slobodan da se prijaviš.
Office menadžer je energični profesionalac koji je vešt u žongliranju većim brojem zadataka istovremeno. Sposoban je da radi samostalno, sa malo nadzora ili bez njega. Dobro je organizovan, fleksibilan i voli da se nosi sa izazovima.
Dužnosti:
- Planiranje, organizovanje, koordinisanje svakodnevnim aktivnostima odgovornost za razvoj, implementaciju i sprovođenje kancelarijskih politika uspostavljanjem procedura i standarda za vođenje rada kancelarije
- Komunikacija sa Key Account kupcima
- Odgovoran za širenje B2B mreže
- održavanje i poboljšanje efikasnosti rada planiranjem i organizovanjem raspodele zadataka među zaposlenima
- Priprema i vođenje izveštaja kako bi se osigurala efikasnost rada
Kvalifikacije:
- Minimum 2 godine radnog iskustva na sličnim poslovima
- Poznavanje tržišta alata -prednost
- Poželjno iskustvo u komercijali
- Jake organizacione veštine i posvećenost detaljima
- Poznavanje rada na računaru (MS Office, email)
Vaše biografije možete poslati putem opcije: "Prijavite se na oglas".
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 23.01.2024. u 14:28
Oglas ističe: 23.02.2024. u 14:28