Reach zapošljava!
Dinamične promjene u medijskoj industriji, digitalnoj transformaciji i umjetnoj inteligenciji inspirišu hrabre da naprave korak više. Specijalizirana medijska agencija Reach, partner globalne mreže Omnicom Media Group (OMG-OMD/PHD) koja se bavi medijskim strategijama, planiranjem i zakupom medija, analizom podataka, te digitalnim oglašavanjem otvara konkurs za poziciju:
Offline Media Specialist/Planner
Osnovne odgovornosti:
- Medijsko planiranje, izrada medijskih planova
- Generiranje post buy izvještaja
- Analiza istraživanja tržišta pomoću dostupnih alata
- Praćenje troškova kampanje na dnevnoj bazi
- Distribucija media planova
Očekujemo:
- Minimalno iskustvo 2 godine u media planiranju
- Strast prema brojevima, excelu i medijima
- Snažne matematičke vještine
- Analitičnost
- Napredno korištenje Microsoft Office aplikacija (posebno Excel i PowerPoint)
- Napredni nivo engleskog jezika u govoru i pismu
Nudimo:
- Rad u dinamičnom okruženju sa internacionalnim i lokalnim klijentima
- Stalno zaposlenje (uz obavezan probni rad)
- Stimulativna primanja uz visoko vrednovanje zalaganja i inicijative
- Priliku za edukaciju kroz internacionalnu mrežu i kontinuiran profesionalan razvoj
- Učešće na regionalnim konferencijama i festivalima
Ako je pozicija idealna za tebe, pošalji nam svoj CV na mail [email protected] ili putem opcije "Prijavite se na oglas" do 31.03.2025. godine.
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 10.03.2025. u 13:55
Oglas ističe: 31.03.2025. u 13:55