Oglas za posao u Agenciji Mašta: Social Media Manager (m/ž)
Mi smo impakt agencija koja svoju kreativnost i inovacije koristi kako bi pomogla nevladinim organizacijama i razvojnom sektoru da ostvare svoje ciljeve. Kroz naše kampanje i događaje, radimo na promovisanju važnih društvenih tema i podržavamo projekte koji imaju stvaran utjecaj na zajednicu.
Svi znamo koliko su društvene mreže neophodne za uspješnost kampanja, pa tražimo kreativnu i informisanu osobu s iskustvom u social media menadžmentu za ovu važnu poziciju u našem timu. Ako znaš postaviti strategiju, upravljati različitim profilima i budžetima i imaš uspješne
projekte iza sebe – voljeli bismo da te upoznamo!
Šta će biti tvoje odgovornosti?
Trebaš se znati obraćati različitim ciljnim grupama i lako se prebacivati s jedne na drugu.
Podrazumijeva se i komunikacija s pratiteljima i pravovremeno odgovaranje na upite.
Primarno ćeš biti zadužen ili zadužena za profile Agencije Mašta i Fondacije Mozaik, odnosno njenih nekoliko programa na Facebooku, Instagramu, LinkedInu, TikToku i YouTubeu. Po potrebi ćeš raditi i za naše druge klijente.
Tvoj zadatak će biti da razviješ i implementiraš kreativne i efektivne strategije i napraviš plan za sve naše profile, koji će povećati angažman, privući novu publiku, donijeti konverzije ili ostvariti bilo koji drugi cilj koji zajednički postavimo. Kao što vidiš, radi se o više programa i dosta aktivnosti, tako da će biti na tebi da osiguraš da svi sadržaji budu konzistentni i usklađeni sa
našim brendom.
Sarađivat ćeš sa našim dizajnerima i content creatorima kojima ćeš slati upite za vizuale, videa, grafike i drugi sadržaj koji ti bude potreban za promociju na mrežama. Naš call to action je npr. naći stotine mladih aktivista i aktivistica koji će se prijaviti na neki poziv ili privući 50 mladih ljudi na neki događaj. Na tebi će biti da osmisliš kakav content nam je potreban da dostignemo
taj cilj, preko koje društvene mreže, i daš brief timu koji će to izraditi. Content se naravno mora uklapati u vizuelni identitet.
S obzirom na raznolikost profila kojima ćeš upravljati, neophodno je da dobro pratiš potrošnju i osiguraš da se svi budžeti koriste efikasno i u skladu s postavljenim ciljevima.
Ako si se već ozbiljno bavio ili bavila vođenjem društvenih mreža, znaš da je praćenje analitike neophodno i tokom i nakon kampanje kako bi bile optimizirane. Redovno ćeš izrađivati detaljne izvještaje o učinku društvenih mreža i predlagati poboljšanja na temelju analitičkih podataka.
Koje kvalifikacije moraš imati?
Šta ti trebaš imati, a da ChatGPT nema?
Zašto baš mi?
Osnovne informacije o pozivu:
Prijava podrazumijeva: CV, PDF sa izdvojenim uspjehom na društvenim mrežama na koji se najviše ponosiš (možeš dodati više screenshots, pojasniti koja je tačno tvoja uloga bila, koji je bio cilj, kako si ga ostvario ili ostvarila…) i dva kontakta za preporuku.
Ako se pronalaziš u svemu što smo napisali, voliš izazove i želiš da uskočiš u novu avanturu, pošalji svoju prijavu putem opcije "Prijavite se na oglas".