Oglas

Ovaj oglas je istekao 02.05.2024. i više nije aktivan. Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Voditelj poslovnice – Shop manager (m/ž)

Objavio Neptun, 01.04.2024. - Sarajevo

Neptun BH je novi maloprodajni i distribucijski lanac potrošačke elektronike u Bosni i Hercegovini. Kao dio Balfin grupacije Neptun BH nudi širok asortiman bijele tehnike i elektronskih proizvoda. Ubrzo otvaramo našu prvu poslovnicu u Sarajevu, te tražimo motivirane pojedince koji žele biti dio našeg dinamičnog tima.

Voditelj poslovnice – Shop manager  (M/Ž)

Lokacija: Sarajevo

Broj izvršilaca: 2

 

Ključni fokus pozicije Voditelj poslovnice jeste koordinacija i upravljanje svim operativnim procesima i zaposlenim u poslovnici.

Voditelj poslovnice brine o pravilnoj primjeni standarda kompanije, optimizaciji prodaje, povećanju performansi poslovnice koju vodi, profesionalnom razvoju svog tima i prezentiranju brenda kupcima, istovremeno pružajući visoko kvalitetnu uslugu kupcima. Kontinuirano prati procese rada svih odjeljenja u poslovnici.

 

Glavne dužnosti i odgovornosti:

  • Odgovara za pripremu i realizaciju godišnjeg plana prometa i dobiti
  • Upravlja i motiviše tim u cilju povećanje prodaje i osiguranja učinka
  • Upravlja nivoom zaliha prema budžetu i donosi ključne odluke za kontrolu zaliha
  • Prikuplja i šalje dnevne narudžbe
  • Odgovara na pritužbe i komentare kupaca
  • Aktivna prisutnost u poslovnici radi razgovora sa kolegama i kupcima u cilju prepoznavanja i rješavanje hitnih problema
  • Organizuje dnevne sastanke sa prodajnim timom u cilju unapređenja produktivnosti
  • Aktivno učestvuje u procesu selekcije novih zaposlenika
  • Vrši procjenu i izvještaji o radnom učinku zaposlenih
  • Kontroliše mjesečne operativne troškove
  • Učestvuje na mjesečnim sastancima prodajnog tima
  • Prati rezultate prodaje i analizira iste; kreira dnevne i periodične izvještaje
  • Prati lokalnu konkurenciju i izvještava centrali
  • Realizuje implementaciju internih politika i procedura kompanije
  • Koordinira sa odjeljenjem finansija i drugim odjelima unutar kompanije

Zahtjevi:

  • BA/VSS – ekonomskog smjera (te drugi fakulteti društvenog smjera)
  • Minimalno 3 godine radnog iskustva na sličnim poslovima
  • Dobro poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Dobro poznavanje MS Office paketa (posebno MS Excel)

Vještine:

  • Izrazito razvijene sposobnosti upravljanja ljudima i procesima
  • Izražene vještine planiranja i delegiranja projekata i zadataka
  • Odlične komunikacijske vještine i vještine motiviranja
  • Sposobnost samostalnog rješavanja kompleksnih problema i donošenja odluka

 

Vaše prijave možete poslati putem opcije: "Prijavite se na oglas".

Mjesto rada: Sarajevo
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 2
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 01.04.2024. u 17:06
Oglas ističe: 02.05.2024. u 17:06
InterSoft d.o.o. Sarajevo, Zmaja od Bosne 7, 71000 Sarajevo, BiH
ID broj: 4201139870000, PDV broj: 201139870000