Garden City Hotel u Konjicu traži Event menadžera koji će biti odgovoran za organizaciju i koordinaciju događaja u hotelu.
Opis posla:
- Planiranje, organizacija i provedba različitih događaja, kao što su konferencije, banketi, svadbe i slično.
- Koordinacija s klijentima kako bi se osigurala usklađenost sa njihovim zahtjevima.
- Angažiranje i koordinacija različitih resursa, kao što su osoblje, tehnička oprema i druge usluge potrebne za događaj.
- Praćenje troškova i proračuna događaja.
- Osiguranje da se sve aktivnosti provode u skladu s hotelovim standardima i protokolima.
Kvalifikacije:
- Najmanje 3 godine iskustva u organizaciji događaja ili srodnim poslovima.
- Sposobnost planiranja i upravljanja više događaja istovremeno.
- Odlične komunikacijske i pregovaračke vještine.
- Kreativnost i sposobnost rješavanja problema.
- Aktivno znanje engleskog jezika.
Vašu prijavu uz CV možete poslati na email: [email protected].
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 07.08.2023. u 15:24
Oglas ističe: 06.09.2023. u 15:24