Želiš raditi u internacionalnoj kompaniji po najvišim svjetskim standardima? Voliš raditi sa ljudima i imaš izražene komunikacijske vještine?
Vrijeme je da iskoristiš ovu priliku i postaneš dio novog tima u Zenici!
Za proširenje našeg tim tražimo:
Agent za podršku korisnicima
Uslovi i opis odgovornosti
- Operater u inbound kontakt centru
- Briga o korisnicima i rješavanje zahtjeva korisnika
- Osiguravanje visokog nivoa kvaliteta usluge i zadovoljstva korisnika
- Želja za radom u timu
- Upornost u postizanju zadatih ciljeva i želja za napredovanjem
- Otvorenost i uvjerljivost u komunikaciji
- Rad u smjenama
Potrebne kvalifikacije
- Minimum IV stepen stručne spreme
- Poznavanje rada na računaru (MS Office paket)
- Interesovanje za tehnologiju
Zašto izabrati nas?
- Rad u mladom i dinamičnom timu
- Rad u okruženju koje primjenjuje najviše svjetske standarde u pružanju podrške korisnicima
- Stabilno zaposlenje i prilike za napredovanja uz stalno usavršavanje
- Sigurna i redovna primanja i mogućnost zarade bonusa
- Dodatni programi i benefiti kao podrška našim zaposlenim
- Kontinuirano učenje i unapređenje znanja i napredovanje
- Uvođenje u posao kroz strukturirani program mentorstva
Želiš znati zašto smo već 10 godina na listi najpoželjnijih poslodavac u BiH? Prijavi se na oglas putem opcije: "Prijava kod poslodavca" do 17.04.2024. godine.
Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani za intervju.
*Pristanak na obradu ličnih podatak u okviru prijave na otvoreni oglas za posao je dobrovoljan i koristiti će se isključivo za svrhu obrade i evaluacije Vaše prijave na oglas za posao. Telemach BH neće ustupiti ili otkriti lične podatke trećoj strani osim ako takvo otkrivanje ličnih podataka nije zakonom propisano.
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 3
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 18.03.2024. u 10:55
Oglas ističe: 17.04.2024. u 23:59