Objavio
Albo,
15.10.2024. - Više lokacija
Kompanija ALBO d.o.o. bavi se uvozom i veleprodajom lične zaštitne opreme vrhunskog kvaliteta za veliki broj delatnosti. Sa tradicijom od preko 30 godina poslovanja, danas smo lider na tržištu i pouzdan saradnik i snabdjevač proizvoda izrađenih po evropskim standardima. Zbog povećanog obima poslovanja na teritoriji Bosne i Hercegovine, želimo da naš tim pojačamo sa: Key Account Manager - 4 izvršioca i to za regije:
- Banja Luka
- Bosanska krajina
- Semberija
- Tuzlanski kanton
Ukoliko ste ambiciozna osoba, posvećena građenju dobrih odnosa sa klijentima i ostvarenju prodajnih rezultata, onda ste prava osoba za naš tim.
Key Account Manager će biti odgovoran za analizu tržišta, proaktivno umrežavanje sa potencijalnim partnerima, prezentaciju proizvoda kompanije, pregovaranje i zaključivanje ugovora sa klijentima.
Pozicija zahtijeva efikasnost u radu, agilnost i posvećenost u:
- Analizi tržišnog potencijala
- Izgradnji odnosa sa odgovornim osobama kod potencijalnih klijenata
- Praćenju tržišnih trendova i konkurencije
- Podršci realizacije marketinških aktivnosti
- Davanju ideja i sugestija u cilju igradnje strategije brendova
Osnovne odgovornosti i radne obaveze:
- Otvaranje novih i održavanje kontakata sa postojećim velikim kupcima
- Ažurno vođenje porudžbina, back ordera, izrada kalkulacija i priprema ponuda
- Praćenje, podrška i unapređenje razvoja prodajne mreže, razvoj prodajne strategije
- Izrada analiza i prezentacija izveštaja ispred menadžmenta kompanije
- Priprema i rad sa tehničkom dokumentacijom
- Upoznavanje kupaca sa novitetima i prednostima asortimana
- Izvršavanje i praćenje procedura za trebovanje i isporuku robe
- Učešće u pripremi tenderske dokumentacije
Omogućavamo Vam:
- Osnovna neto plata od 2.000 KM
- Bonusi na bazi ostvarivanja ciljeva poslovanja (KPI’s)
- Rad u mladom, stručnom i ambicioznom timu
- Službeni auto, mobilni telefon i drugi benefiti
- Mogućnost napredovanja, shodno Vašim kapacitetima, zalaganju i rezultatima
- Kontinuirana investicija u Vaše znanje uz podršku renomiranih firmi koje se bave edukacijom zaposlenih
- Edukativni materijali i interne obuke
- Interna sredina koja prioritet daje vrijednostima i vodi računa o svakom pojedinicu u kompaniji
Vi ste naš idealni kandidat, ukoliko imate:
- Iskustvo na sličnim poslovima minimum 3 godine – prednost će imati kandidati sa iskustvom u prodaji lične zaštitne opreme
- Odlično poznavanje rada na računaru (MS Office - obavezno)
- Vozačka dozvola B kategorije – aktivan vozač
- Razvijene pregovaračke, analitičke i organizacione sposobnosti
- Spremnost na timski rad i sposobnost preuzimanja inicijative
- Prednost kandidatima sa iskustvom u radu sa krajnjim korisnicima
CV (poželjno sa fotografijom) slati elektronskim putem opcije "Prijavite se na oglas".
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 4
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Plata od: 2000 KM (netto)
Oglas objavljen: 15.10.2024. u 12:50
Oglas ističe: 15.11.2024. u 12:50