Opis pozicije
Stručnjak za upravljanje cijenama odgovoran je za razvoj, upravljanje, implementaciju i optimizaciju cjenovnih strategija za proizvode i usluge Wurth BH d.o.o.
On/ona će raditi u dinamičnom timu i blisko sarađivati sa drugim odjelima kao što su nabavka, marketing i prodaja u cilju upravljanja postojećim i razvoja novih strategija cijena. Fokus rada je na upravljanju operativnim i strateškim aktivnostima u oblasti utvrđivanja cijena, te na razvoju i kontroli cjenovnih modela karakterističnih za tržište Bosne i Hercegovine.
Odgovornosti koje Vas čekaju
- Upravljanje strateškim planiranjem i implementacijom svih cjenovnih strategija u skladu sa cjenovnom politikom kompanije Wurth BH d.o.o.
- Komunikacija i saradnja sa različitim odjelima kompanije radi prikupljanja svih potrebnih podataka kako bi se izgradili modeli i strategije određivanja cijena
- Izračunavanje nabavnih cijena i vođenje pregovora sa dobavljačima u cilju optimizacije nabavnih cijena
- Razvoj efikasnog modela poređenja i praćenja konkurencije
- Odgovornost za postavljanje osnovnih cijena i strukture popusta u zavisnosti od specifičnog asortimana proizvoda i ciljnog tržišta
- Kontinuirano nadgledanje, revidiranje i analiziranje implementacije cjenovnih strategija kako bi se osiguralo da su sistematski rizici i odstupanja identifikovani i ispravljeni
- Nadgledanje i ažurno održavanje ugovora sa kupcima te efikasna koordiniracija i obrada zahtjeva za izuzeće od cijene
- Kreiranje i provođenje rutinskog održavanja postupaka određivanja cijena i povezanih izvještaja
- Kreiranje i provođenje obuka o cijenama za prodajno osoblje
- Dnevna koordinacija i saradnja sa timom koji je uklljučen u rad sa cijenama
Od Vas očekujemo
- Znanja i vještine iz oblasti marketinga i ekonomije
- Jake matematičke, statističke i analitičke vještine
- Razumevanje uticaja određivanja cijena na profitne marže
- Sposobnost sažetog i jasnog predstavljanja numeričkih podataka
- Jaka radna etika i usmjerenost na rezultat
Poželjne kompetencije
- Vještine samoorganizovanja, postavljanja prioriteta i pridržavanja definisanih rokova
- Analitički pristup i usmjerenost na detalje u toku rada
- Vještine odlučivanja zasnovanog na podacima i rezultatima analiza
- Dobre komunikacijske i prezentacijske vještine
- Razumijevanje tržišnih trendova
- Vještine timskog rada i djelovanja u okviru tima
- Otvorenost za razmjenu mišljenja i uvažavanje različitih perspektiva
Šta nudimo?
- Postat ćete dio globalno prepoznatog brand-a
- Bit ćete dio kulture usmjerene na otvorenoj razmjeni mišljenja i prihvatanja različitosti
- Konstantno ćete razvijati kompetencije kroz rad i edukativne programe
- Imat ćete priliku da sarađujete sa profesionalcima sa domaćeg i međunarodnih tržišta
Motivirani ste i ispunjavate naše zahtjeve?
Onda s nestrpljenjem očekujemo Vašu prijavu putem našeg online obrasca za prijavu.
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 21.06.2023. u 09:31
Oglas ističe: 21.07.2023. u 09:31