Osnovne obaveze i odgovornosti:
-
Sudjelovanje u lansiranju novih proizvoda
-
Praćenje trendova na tržištu i kod kupaca
-
Predlaganje i praćenje efikasnog korištenja budžeta za podkategorije radi ostvarivanja zadanih ciljeva prodaje
-
Planiranje, provođenje i analiziranje svih marketinških aktivnosti za ciljane proizvode
-
Provođenje aktivnosti koje izgrađuju tržišnu vrijednost proizvoda i briga o njegovoj zaštiti
-
Predlaganje ciljane maloprodajne cijene za proizvode
-
Sudjelovanje u provedbi individualnih kampanja i promocija za proizvode
-
Osmišljavanje marketinških kampanja i kreiranje novih komunikacijskih i prodajnih kanala
Uslovi:
Potrebne vještine i kompetencije:
Nudimo Vam:
Bit će kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 09.06.2023. u 11:42
Oglas ističe: 09.07.2023. u 11:42