Kompanija ALBO d.o.o. bavi se uvozom i veleprodajom lične zaštitne opreme vrhunskog kvaliteta za veliki broj djelatnosti. Sa tradicijom od 30 godina poslovanja, danas smo lider na tržištu i pouzdan saradnik i snabdjevač proizvoda izrađenih po evropskim standardima.
Zbog povećanog obima poslovanja na teritoriji Bosne i Hercegovine, želimo da naš tim pojačamo sa: KEY ACCOUNT MANAGER (Zenička regija)
Ukoliko ste ambiciozna osoba, posvećena građenju dobrih odnosa sa klijentima i ostvarenju prodajnih rezultata, onda ste prava osoba za naš tim.
Menadžer ključnih kupaca će biti odgovoran za analizu tržišta, proaktivno umrežavanje sa potencijalnim partnerima, prezentaciju proizvoda kompanije, pregovaranje i zaključivanje ugovora sa klijentima.
Pozicija zahtijeva efikasnost u radu, agilnost i posvećenost u:
- Analizi tržišnog potencijala
- Izgradnji odnosa sa odgovornim osobama kod potencijalnih klijenata
- Praćenju tržišnih trendova i konkurencije
- Podršci realizacije marketinških aktivnosti
- Davanju ideja i sugestija u cilju igradnje strategije brendova
- Osnovne odgovornosti i radne obaveze
- Otvaranje novih i održavanje kontakata sa postojećim velikim kupcima
- Ažurno vođenje porudžbina, back ordera, izrada kalkulacija i priprema ponuda
- Praćenje, podrška i unapređenje razvoja prodajne mreže, razvoj prodajne strategije
- Izrada analiza i prezentacija izveštaja ispred menadžmenta kompanije
- Priprema i rad sa tehničkom dokumentacijom
- Upoznavanje kupaca sa novitetima i prednostima asortimana
- Izvršavanje i praćenje procedura za trebovanje i isporuku robe
- Učešće u pripremi tenderske dokumentacije
Omogućavamo Vam:
- Osnovna neto plata 1600 KM
- Bonusi na bazi ostvarivanja ciljeva poslovanja (KPI’s)
- Rad u mladom, stručnom i ambicioznom timu
- Službeni auto, mobilni telefon i drugi benefiti
- Mogućnost napredovanja, shodno Vašim kapacitetima, zalaganju i rezultatima
- Kontinuirana investicija u Vaše znanje uz podršku renomiranih firmi koje se bave edukacijom zaposlenih
- Edukativni materijali i interne obuke
- Interna sredina koja prioritet daje vrednostima i vodi računa o svakom pojedinicu u kompaniji
Vi ste naš idealni kandidat, ukoliko imate:
- Iskustvo na sličnim poslovima minimum 3 godine
- Odlično poznavanje rada na računaru (Internet, MS Office - obavezno)
- Poznavanje engleskog jezika (pisani i govorni)
- Vozačka dozvola B kategorije – aktivan vozač
- Razvijene pregovaračke, analitičke i organizacione sposobnosti
- Spremnost na timski rad i sposobnost preuzimanja inicijative
- Prednost kandidatima sa iskustvom u radu sa ključnim klijentima
Potrebne kompetencije
Tehničke kompetencije:
- Izgradnja odnosa sa kupcima / klijentima
- Efektivna komunikacija
- Pregovaranje
- Projektni menadžment
Lične kompetencije:
- Ambicioznost
- Izgradnja odnosa - relacija
- Empatičnost
- Preuzimanje inicijative
Menadžerske kompetencije
- Izgradnja poverenja
- Suočavanje sa dvosmislenošću
- Nošenje odluka
- Menadžiranje rizika
CV (poželjno sa fotografijom) slati putem opcije "Prijavite se na oglas".
Kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani.
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Plata od: 1600 KM (netto)
Oglas objavljen: 17.07.2024. u 11:57
Oglas ističe: 17.08.2024. u 11:57