Oglas

Ovaj oglas je istekao 17.08.2024. i više nije aktivan. Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Key Account Manager (m/ž)

Objavio Albo, 17.07.2024. - Zenica

Kompanija ALBO d.o.o. bavi se uvozom i veleprodajom lične zaštitne opreme vrhunskog kvaliteta za veliki broj djelatnosti. Sa tradicijom od 30 godina poslovanja, danas smo lider na tržištu i pouzdan saradnik i snabdjevač proizvoda izrađenih po evropskim standardima.

Zbog povećanog obima poslovanja na teritoriji Bosne i Hercegovine, želimo da naš tim pojačamo sa: KEY ACCOUNT MANAGER (Zenička regija)

Ukoliko ste ambiciozna osoba, posvećena građenju dobrih odnosa sa klijentima i ostvarenju prodajnih rezultata, onda ste prava osoba za naš tim.

Menadžer ključnih kupaca će biti odgovoran za analizu tržišta, proaktivno umrežavanje sa potencijalnim partnerima, prezentaciju proizvoda kompanije, pregovaranje i zaključivanje ugovora sa klijentima.

Pozicija zahtijeva efikasnost u radu, agilnost i posvećenost u:

  • Analizi tržišnog potencijala
  • Izgradnji odnosa sa odgovornim osobama kod potencijalnih klijenata
  • Praćenju tržišnih trendova i konkurencije
  • Podršci realizacije marketinških aktivnosti
  • Davanju ideja i sugestija u cilju igradnje strategije brendova
  • Osnovne odgovornosti i radne obaveze
  • Otvaranje novih i održavanje kontakata sa postojećim velikim kupcima
  • Ažurno vođenje porudžbina, back ordera, izrada kalkulacija i priprema ponuda
  • Praćenje, podrška i unapređenje razvoja prodajne mreže, razvoj prodajne strategije
  • Izrada analiza i prezentacija izveštaja ispred menadžmenta kompanije
  • Priprema i rad sa tehničkom dokumentacijom
  • Upoznavanje kupaca sa novitetima i prednostima asortimana
  • Izvršavanje i praćenje procedura za trebovanje i isporuku robe
  • Učešće u pripremi tenderske dokumentacije

Omogućavamo Vam:

  • Osnovna neto plata 1600 KM
  • Bonusi na bazi ostvarivanja ciljeva poslovanja (KPI’s)
  • Rad u mladom, stručnom i ambicioznom timu
  • Službeni auto, mobilni telefon i drugi benefiti
  • Mogućnost napredovanja, shodno Vašim kapacitetima, zalaganju i rezultatima
  • Kontinuirana investicija u Vaše znanje uz podršku renomiranih firmi koje se bave edukacijom zaposlenih
  • Edukativni materijali i interne obuke
  • Interna sredina koja prioritet daje vrednostima i vodi računa o svakom pojedinicu u kompaniji

Vi ste naš idealni kandidat, ukoliko imate:

  • Iskustvo na sličnim poslovima minimum 3 godine
  • Odlično poznavanje rada na računaru (Internet, MS Office - obavezno)
  • Poznavanje engleskog jezika (pisani i govorni)
  • Vozačka dozvola B kategorije – aktivan vozač
  • Razvijene pregovaračke, analitičke i organizacione sposobnosti
  • Spremnost na timski rad i sposobnost preuzimanja inicijative
  • Prednost kandidatima sa iskustvom u radu sa ključnim klijentima


Potrebne kompetencije
Tehničke kompetencije:

  • Izgradnja odnosa sa kupcima / klijentima
  • Efektivna komunikacija
  • Pregovaranje
  • Projektni menadžment

Lične kompetencije:

  • Ambicioznost
  • Izgradnja odnosa - relacija
  • Empatičnost
  • Preuzimanje inicijative

Menadžerske kompetencije

  • Izgradnja poverenja
  • Suočavanje sa dvosmislenošću
  • Nošenje odluka
  • Menadžiranje rizika

CV (poželjno sa fotografijom) slati putem opcije "Prijavite se na oglas".
Kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani.

Mjesto rada: Zenica
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Plata od: 1600 KM (netto)
Oglas objavljen: 17.07.2024. u 11:57
Oglas ističe: 17.08.2024. u 11:57
InterSoft d.o.o. Sarajevo, Zmaja od Bosne 7, 71000 Sarajevo, BiH
ID broj: 4201139870000, PDV broj: 201139870000