Kodeks d.o.o. u saradnji sa globalnim partnerima isporučuje informatička i
telekomunikacijska rješenja, proizvode i usluge na tržištu Bosne i Hercegovine.
Našim korisnicima pronalazimo i projektiramo optimalna rješenja, koja će zadovoljiti ne samo postojeće, već će biti otvorena i za buduće, dugoročne potrebe korisnika.
Posebnu pažnju posvećujemo servisnoj i savjetodavnoj podršci. Svakom korisniku nudimo rješenje koje će dugoročno zadovoljiti poslovne potrebe
njihove kompanije.
Dugogodišnje iskustvo stekli smo implementiranjem rješenja za male, srednje i velike kompanije. Provedenim anketama pokazalo se da korisinici kod našeg pristupa poslovanju, osim stručnosti, najviše cijene to što smo pouzdani i fleksibilni.
Ukoliko želite postati dio našeg tima, pozivamo vas da se prijavite na slijedeću poziciju:
Referent finansija i finansijske administracije (m/ž)
Referent finansija i finansijske administracije radi na poslovina robnog knjigovodstva i u saradnji s knjigovodstvenom agencijom priprema dokumentaciju za knjiženje (obrada ulaznih i izlaznih faktura, digitalna obrada ulaznih i izlaznih faktura, izrada izlaznih faktura, finansijska sravnjenja kartica-kompenzacije i sl.)
Obavlja sljedeće poslove:
- Kompletiranje i pohranjivanje dokumenata, upravljanje organizacijskom
arhivom;
- Knjiženje ulaza/izlaz robe i priprema potrebne dokumentacije za isporuku;
- Vođenje evidencije i praćenje stanja opreme koja se nalazi u skladištu
kompanije;
- Upravljanje pozivima, poštom, gostima; generalna podrška i briga o uredu;
- Koordinacija nabave svih potrebnih materijala i opreme za rad ureda;
- Blagajničko poslovanje;
- Aktivna saradnja sa klijentima kompanije, poreznom upravom, bankama i drugim relevantnim institucijama;
- Rezervacija smještaja, putnih karti, avionskih karti i slični poslovi;
- Drugi administrativni poslovi povezani s finansijskim poslovanjem;
- Priprema ponuda za prodaju proizvoda i usluga u koordinaciji sa drugim odjelima;
- Drugi poslovi i zadaci po nalogu nadređenog;
Potrebne vještine i kvalifikacije:
- SSS/VŠS/VSS
- Minimalno 2 godine radnog iskustva na istim poslovima
- Poznavanje poslovne dokumentacije i osnove poslovne korespodencije
- Informatička pismenost
- Obavezno iskustvo u radu sa programima za knjiženje (Pantheon)
- Poznavanje MS office paketa
- Poznavanje engleskog jezika
- Vozačka dozvola
Potrebne kompetencije:
- Efikasno upravljanje vremenom i sposobnost istovremenog rada na više
zadataka
- Razvijene vještine timskog rada i saradnje, ali i samostalnosti u radu
- Lična odgovornost, organizacija, motivacija i proaktivnost
- Usmjerenost na detalje
- Otvorenost i direktnost u komuniciranju
Vašu prijavu pošaljite putem opcije "Prijavite se na oglas".
Bit će kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 28.06.2024. u 14:11
Oglas ističe: 13.07.2024. u 14:11