Oglas

Ovaj oglas je istekao 13.07.2024. i više nije aktivan. Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Referent finansija i finansijske administracije (m/ž)

Objavio Kodeks, 28.06.2024. - Sarajevo

Kodeks d.o.o. u saradnji sa globalnim partnerima isporučuje informatička i
telekomunikacijska rješenja, proizvode i usluge na tržištu Bosne i Hercegovine.

Našim korisnicima pronalazimo i projektiramo optimalna rješenja, koja će zadovoljiti ne samo postojeće, već će biti otvorena i za buduće, dugoročne potrebe korisnika.

Posebnu pažnju posvećujemo servisnoj i savjetodavnoj podršci. Svakom korisniku nudimo rješenje koje će dugoročno zadovoljiti poslovne potrebe
njihove kompanije.

Dugogodišnje iskustvo stekli smo implementiranjem rješenja za male, srednje i velike kompanije. Provedenim anketama pokazalo se da korisinici kod našeg pristupa poslovanju, osim stručnosti, najviše cijene to što smo pouzdani i fleksibilni.

Ukoliko želite postati dio našeg tima, pozivamo vas da se prijavite na slijedeću poziciju:

Referent finansija i finansijske administracije (m/ž)

Referent finansija i finansijske administracije radi na poslovina robnog knjigovodstva i u saradnji s knjigovodstvenom agencijom priprema dokumentaciju za knjiženje (obrada ulaznih i izlaznih faktura, digitalna obrada ulaznih i izlaznih faktura, izrada izlaznih faktura, finansijska sravnjenja kartica-kompenzacije i sl.)

Obavlja sljedeće poslove:

  • Kompletiranje i pohranjivanje dokumenata, upravljanje organizacijskom
    arhivom;
  • Knjiženje ulaza/izlaz robe i priprema potrebne dokumentacije za isporuku;
  • Vođenje evidencije i praćenje stanja opreme koja se nalazi u skladištu
    kompanije;
  • Upravljanje pozivima, poštom, gostima; generalna podrška i briga o uredu;
  • Koordinacija nabave svih potrebnih materijala i opreme za rad ureda;
  • Blagajničko poslovanje;
  • Aktivna saradnja sa klijentima kompanije, poreznom upravom, bankama i drugim relevantnim institucijama;
  • Rezervacija smještaja, putnih karti, avionskih karti i slični poslovi;
  • Drugi administrativni poslovi povezani s finansijskim poslovanjem;
  • Priprema ponuda za prodaju proizvoda i usluga u koordinaciji sa drugim odjelima;
  • Drugi poslovi i zadaci po nalogu nadređenog;

Potrebne vještine i kvalifikacije:

  • SSS/VŠS/VSS
  • Minimalno 2 godine radnog iskustva na istim poslovima
  • Poznavanje poslovne dokumentacije i osnove poslovne korespodencije
  • Informatička pismenost
  • Obavezno iskustvo u radu sa programima za knjiženje (Pantheon)
  • Poznavanje MS office paketa
  • Poznavanje engleskog jezika
  • Vozačka dozvola

Potrebne kompetencije:

  • Efikasno upravljanje vremenom i sposobnost istovremenog rada na više
    zadataka
  • Razvijene vještine timskog rada i saradnje, ali i samostalnosti u radu
  • Lična odgovornost, organizacija, motivacija i proaktivnost
  • Usmjerenost na detalje
  • Otvorenost i direktnost u komuniciranju

Vašu prijavu pošaljite putem opcije "Prijavite se na oglas".
Bit će kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

 

Mjesto rada: Sarajevo
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 28.06.2024. u 14:11
Oglas ističe: 13.07.2024. u 14:11
InterSoft d.o.o. Sarajevo, Zmaja od Bosne 7, 71000 Sarajevo, BiH
ID broj: 4201139870000, PDV broj: 201139870000
jobs_widget