Referent finansija i finansijske administracije radi na poslovina robnog knjigovodstva i u saradnji s knjigovodstvenom agencijom priprema dokumentaciju za knjiženje (obrada ulaznih i izlaznih faktura, digitalna obrada ulaznih i izlaznih faktura, izrada izlaznih faktura, finansijska sravnjenja kartica-kompenzacije i sl.)
Obavlja sljedeće poslove:
- Kompletiranje i pohranjivanje dokumenata, upravljanje organizacijskom arhivom;
- Knjiženje ulaza/izlaz robe i priprema potrebne dokumentacije za isporuku;
- Vodjenje evidencije i praćenje stanja opreme koja se nalazi u skladištu kompanije;
- Upravljanje pozivima, poštom, gostima; generalna podrška i briga o uredu;
- Koordinacija nabave svih potrebnih materijala i opreme za rad ureda;
- Blagajničko poslovanje;
- Aktivna saradnja sa klijentima kompanije, poreznom upravom, bankama i drugim relevantnim institucijama
- Rezervacija smještaja, putnih karti, avionskih karti i slični poslovi;
- Drugi administrativni poslovi povezani s finansijskim poslovanjem;
- Priprema ponuda za prodaju proizvoda i usluga u koordinaciji sa drugim odjelima;
- Drugi poslovi i zadaci po nalogu nadređenog;
Obavezni uslovi:
- Potrebne vještine i kvalifikacije:
- VŠS/VSS Minimalno 2 godine radnog iskustva na istim poslovima
- Poznavanje poslovne dokumentacije i osnove poslovne korespodencije
- Informatička pismenost
- Obavezno iskustvo u radu sa programima za knjiženje (Pantheon)
- Poznavanje MS office paketa
- Poznavanje engleskog jezika
- Vozačka dozvola
Dodatni uslovi:
Potrebne kompetencije:
- Efikasno upravljanje vremenom i sposobnost istovremenog rada na više zadataka
- Razvijene vještine timskog rada i saradnje, ali i samostalnosti u radu
- Lična odgovornost, organizacija, motivacija i proaktivnost
- Usmjerenost na detalje
- Otvorenost i direktnost u komuniciranju
Vaše prijave pošaljite putem opcije "Prijavite se na oglas".
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 13.03.2025. u 12:24
Oglas ističe: 13.04.2025. u 23:59