Rukovodilac odjela za upravljanje imovinom (m/ž)
Organizacioni dio: Sektor za opštu službu i nabavku; Odjel za upravljanje imovinom
Vaša osnovna uloga na radnom mjestu bi bila:
Upravljanje imovinom Banke.
Poslovi upravljanja redovnim i vanrednim održavanjem za potrebe Banke, uređenje i otvaranje poslovnih prostora Banke, kao i priprema potrebnih izvještaja, praćenje i izvještavanje o budžetu.
Glavni zadaci i odgovornosti
- Organizira proces rada Odjela, upravlja njegovim tekućim poslovanjem, koordinira i nadzire pravovremenost, kvalitetu i učinkovitost poslovnih procesa iz djelokruga rada Odjela;
- Učestvuje u izradi budžeta i implementaciji planiranih aktivnosti u nadležnosti Odjela;
- Predlaže optimizaciju troškova i drugih mjera štednje u radu Odjela;
- Učestvuje u izradi ugovora o zakupu prostora, kontroliše njihovu primjenu, te učestvuje na izradi ugovora za druge namjene;
- Učestvuje u pripremi i izradi internih akata u nadležnosti Odjela;
- Prati troškove koji se odnose na korištenje poslovnih prostora u vlasništvu Banke;
- Preporučuje radnje, mjere i postupke vezane za održavanje poslovnih objekata i imovine Banke;
- Aktivno učestvuje u procesu projektovanja, adaptacije, rekonstrukcije ili novogradnje poslovnih prostora Banke;
- Nadzire i koordinira evidentiranje i unos troškova zakupnina prostora i vodi evidenciju o istim kroz zaduženi budžet;
- Nadzire i koordinira organizaciju ulaska u posjed stečene mat. imovine i prati stanje imovinskopravne dokumentacije za isto;
- Odgovara za prikupljanje i organiziranje investicijsko-tehničke dokumentacije stečene materijalne imovine u bazu podataka nekretnina Banke;
- Prati i realizira ugovore o investiciono-tehničkom održavanju mašinskih i elektro instalacija i nabavci rezervnih dijelova i servisne opreme;
- Koordinira rad sa serviserima mašinske opreme i elektro instalacija;
- Priprema i realizacija preseljenja i adaptacija u prostorima Banke u dijelu građevinsko-zanatskih, mašinskih i elektro radova;
- Sudjeluje u izradi projektnog zadatka;
- Prati aktivnosti na redovnom i vanrednom održavanju prostorija i opreme;
- Odgovora za imovinu Banke (poslovni prostori i ostala pokretna i nepokretna imovina Banke);
- Učestvuje u aktivnostima praćenja da je materijalno stečena imovina osigurana kod osiguravajućih kompanija;
- Koordinira aktivnosti vezane uz pripremu i uređenje novih organizacionih dijelova (poslovnih prostora);
- Učestvuje u izradi idejnog rješenja poslovnog prostora, koordinacija tijekom postupka dobivanja saglasnosti i građevinske dozvole;
- Vrši koordinaciju i investitorski nadzor nad izgradnjom;
- Učestvuje i koordinira u pripremi te sudjelovanje u godišnjem popisivanju imovine Banke;
- Učestvuje i koordinira u pripremi imovine za rashod i otpis (uništenje, donacija, prodaja);
- Odgovora za upravljanje i održavanje voznog parka Banke, osiguravanje sigurnosnog i tehničkog stanja vozila i opreme.
Uslovi i vještine koje posjedujete kao idealni kandidat
- VSS/VŠS/SSS ekonomskog, društvenog, pravnog i tehničkog smjera;
- Najmanje 4 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
- Pregovaračke sposobnosti, poznavanje tržišta i poslovnih praksi u domenu Odjela;
- Razumijevanje trendova u bankarstvu;
- Analitičnost i razumijevanje potreba Banke;
- Poznavanje procesa budžetiranja troškova (operativnih i kapitalnih);
- Aktivno poznavanje rada na računaru (MS Office);
- Poznavanje engleskog jezika u pisanoj i verbalnoj komunikaciji.
Ukoliko se ovaj oglas ne podudara sa Vašim trenutnim interesovanjima i karijernim putem, pozivamo Vas da nam pošaljete svoju biografiju putem samoinicijativne prijave ili direktno na [email protected], kako bismo Vas kontaktirali u slučaju druge adekvatne otvorene pozicije.
Prema Vašoj prijavi odnosit ćemo se sa punom pažnjom i diskrecijom u duhu profesionalnosti, te ćemo Vaše podatke smatrati strogo povjerljivim. Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani i uključeni u daljnji selekcijski proces.
Vaše prijave možete poslati putem opcije: "Prijava kod poslodavca".
Dobro došli u ASA Banku!