Oglas

Ovaj oglas je istekao 15.02.2024. i više nije aktivan. Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Rukovodilac odjela za upravljanje imovinom (m/ž)

Objavio ASA Banka, 08.02.2024. - Sarajevo

Kao najveća domaća banka, ponosni smo na svoje zaposlenike, koji su srce našeg poslovanja i koji svojim radom svakodnevno razvijaju bh. privredu. Kreiramo radno okruženje u kojem se cijeni i poštuje individualnost i gdje se nagrađuju izvrsni rezultati, te nudimo potpunu podršku ličnom razvoju u vidu različitih edukacija, očuvanja balansa između privatnog i poslovnog života, kao i podršku za porodicu i zdravlje.

Postanite dio naše domaće priče, prijavom na oglas:

Rukovodilac odjela za upravljanje imovinom (m/ž)
 
Organizacioni dio: Sektor za opštu službu i nabavku; Odjel za upravljanje imovinom
 
Vaša osnovna uloga na radnom mjestu bi bila:
 
Upravljanje imovinom Banke.
Poslovi upravljanja redovnim i vanrednim održavanjem za potrebe Banke, uređenje i otvaranje poslovnih prostora Banke, kao i priprema potrebnih izvještaja, praćenje i izvještavanje o budžetu.
 
Glavni zadaci i odgovornosti
  • Organizira proces rada Odjela, upravlja njegovim tekućim poslovanjem, koordinira i nadzire pravovremenost, kvalitetu i učinkovitost poslovnih procesa iz djelokruga rada Odjela;
  • Učestvuje u izradi budžeta i implementaciji planiranih aktivnosti u nadležnosti Odjela;
  • Predlaže optimizaciju troškova i drugih mjera štednje u radu Odjela;
  • Učestvuje u izradi ugovora o zakupu prostora, kontroliše njihovu primjenu, te učestvuje na izradi ugovora za druge namjene;
  • Učestvuje u pripremi i izradi internih akata u nadležnosti Odjela;
  • Prati troškove koji se odnose na korištenje poslovnih prostora u vlasništvu Banke;
  • Preporučuje radnje, mjere i postupke vezane za održavanje poslovnih objekata i imovine Banke;
  • Aktivno učestvuje u procesu projektovanja, adaptacije, rekonstrukcije ili novogradnje poslovnih prostora Banke;
  • Nadzire i koordinira evidentiranje i unos troškova zakupnina prostora i vodi evidenciju o istim kroz zaduženi budžet;
  • Nadzire i koordinira organizaciju ulaska u posjed stečene mat. imovine i prati stanje imovinskopravne dokumentacije za isto;
  • Odgovara za prikupljanje i organiziranje investicijsko-tehničke dokumentacije stečene materijalne imovine u bazu podataka nekretnina Banke;
  • Prati i realizira ugovore o investiciono-tehničkom održavanju mašinskih i elektro instalacija i nabavci rezervnih dijelova i servisne opreme;
  • Koordinira rad sa serviserima mašinske opreme i elektro instalacija;
  • Priprema i realizacija preseljenja i adaptacija u prostorima Banke u dijelu građevinsko-zanatskih, mašinskih i elektro radova;
  • Sudjeluje u izradi projektnog zadatka;
  • Prati aktivnosti na redovnom i vanrednom održavanju prostorija i opreme;
  • Odgovora za imovinu Banke (poslovni prostori i ostala pokretna i nepokretna imovina Banke);
  • Učestvuje u aktivnostima praćenja da je materijalno stečena imovina osigurana kod osiguravajućih kompanija;
  • Koordinira aktivnosti vezane uz pripremu i uređenje novih organizacionih dijelova (poslovnih prostora);
  • Učestvuje u izradi idejnog rješenja poslovnog prostora, koordinacija tijekom postupka dobivanja saglasnosti i građevinske dozvole;
  • Vrši koordinaciju i investitorski nadzor nad izgradnjom;
  • Učestvuje i koordinira u pripremi te sudjelovanje u godišnjem popisivanju imovine Banke;
  • Učestvuje i koordinira u pripremi imovine za rashod i otpis (uništenje, donacija, prodaja);
  • Odgovora za upravljanje i održavanje voznog parka Banke, osiguravanje sigurnosnog i tehničkog stanja vozila i opreme.
 
Uslovi i vještine koje posjedujete kao idealni kandidat
  • VSS/VŠS/SSS ekonomskog, društvenog, pravnog i tehničkog smjera;
  • Najmanje 4 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
  • Pregovaračke sposobnosti, poznavanje tržišta i poslovnih praksi u domenu Odjela;
  • Razumijevanje trendova u bankarstvu;
  • Analitičnost i razumijevanje potreba Banke;
  • Poznavanje procesa budžetiranja troškova (operativnih i kapitalnih);
  • Aktivno poznavanje rada na računaru (MS Office);
  • Poznavanje engleskog jezika u pisanoj i verbalnoj komunikaciji.
 
Ukoliko se ovaj oglas ne podudara sa Vašim trenutnim interesovanjima i karijernim putem, pozivamo Vas da nam pošaljete svoju biografiju putem samoinicijativne prijave ili direktno na [email protected], kako bismo Vas kontaktirali u slučaju druge adekvatne otvorene pozicije.
 
Prema Vašoj prijavi odnosit ćemo se sa punom pažnjom i diskrecijom u duhu profesionalnosti, te ćemo Vaše podatke smatrati strogo povjerljivim. Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani i uključeni u daljnji selekcijski proces.
 
Vaše prijave možete poslati putem opcije: "Prijava kod poslodavca".
 
Dobro došli u ASA Banku!
Mjesto rada: Sarajevo
Zaposlenje: Puno radno vrijeme
Broj izvršilaca: 1
Moguć rad od kuće (remote): Ne
Oglas objavljen: 08.02.2024. u 18:11
Oglas ističe: 15.02.2024. u 18:11
InterSoft d.o.o. Sarajevo, Zmaja od Bosne 7, 71000 Sarajevo, BiH
ID broj: 4201139870000, PDV broj: 201139870000